انتخابِ اعضای «شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان» با رای مستقیم اصلاح طلبان/ مرتضی تهرانی: همواره اتحاد اصلاح طلبان برای کشور و مردم مبارک بوده است ( + عکس)

نشست اصلاح طلبان شهرستان کاشان دیروز، به منظور انتخاب اعضای حقیقی «شورای هماهنگی اصلاح طلبان» این شهرستان در مسجد میرنشانه برگزار شد.

 

در این نشست پس ابتداء حجت الاسلام و المسلمین مشکینی چهره شاخص مبارزات انقلابی مردم كاشان به میهمانان خیر مقدم گفت.

 

سپس «مرتضی تهرانی» فرماندار اسبق کاشان و معاون استاندار اصفهان به عنوان سخنران این مراسم بر ضرورت حضور اصلاح طلبان در پیش برد اهداف انقلاب تاکید کرد و گفت: بسیاری از چهره هایی که امروز اینجا نشسته اند از شخصیتهای اصلی انقلاب کاشان هستند. برای این انقلاب زحمتهای زیادی کشیده شده و ما باید پای این انقلاب بایستیم.

 

عضو ارشد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با ابراز نگرانی از دلسردی بخشی از جامعه برای حضور در فعالیتهای سیاسی گفت: نباید دلسرد شد بلکه باید ماند و برای اصلاح مشکلات، تلاش کرد. هر وقت که اصلاح طلبان با اتحاد و انسجام در کنار هم قرار گرفته اند نتایج مبارکی برای کشور و این جریان رقم خورده است.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین «حسن جواهری» به توضیح روند شکل گیری « شورای هماهنگی اصلاح طلبان» پرداخت و گفت: بیش از 6 ماه است که جلسات منظمی با حضور همه گروه های و طیفهای سیاسی برگزار می شود. در نهایت با اقتباس از الگویی که اصلاح طلبان استان اجرا کردند قرار شد که از هر حزب و یا تشکل اصلاح طلب یک نماینده در این مجمع حضور داشته باشد و به تعداد افراد حقوقی، افراد حقیقی نیز در این مجمع حضور داشته باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواهری افزود: تا کنون هشت  تشکل و حزب فعال اصلاح طلب در این مجمع عضو شده اند و نمایندگان چند تشکل ملی اطلاح طلب دیگر هم پس از طی مراحل تشکیلاتی خود به عضویت این مجمع در می آیند.

 

در پایان این نشست، انتخابات افراد حقیقی شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان کاشان در سه گروه سنی زیر 35 سال، از 35 سال تا 50 سال و بالای 50 سال برگزار شد.

 

از میان 244 رای ماخوذه، 243 رای پذیرفته و یک رای باطله اعلام شد.

 

در گروه سنی زیر 35 سال هفت نفر اعلام کاندیداتوری کردند. در این گروه «محمد حسین عمرانی» با 167 رای، «داود معمار کاشانی» با 152 رای و «امیر حسین وفقی» با 140 رای به شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان راه یافتند.

 

در گروه سنی 35 تا 50 سال 10 نفر اعلام کاندیداتوری کردند. در این گروه «حمید پیوندی» با 158 رای، «حسین عدالت» با 118 رای و «عباس شافعی» با 113 رای به شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان راه یافتند.

 

در گروه بالای 50 سال 9 نفر اعلام کاندیداتوری کردند که «سعید پهلوانی» با 170 رای، «احسان درستکار» با 154 رای و «شهناز پرکاس» با 103 رای به عنوان افراد حقیقی شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان کاشان انتخاب شدند.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    لطف کنید دقیقا مبانی فکری این دوستان را رد خصوص اصول بنیادی حضرت امام به ویژه استکبار ستیزی و غرب زدایی و ساده زیستی و عدالت و اولویت اسلام بر همه چیز بفرمایید.
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.