انجام ۴۱ عملیات از سوی آتش‌نشانان در بارندگی کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از انجام بیش از ۴۰ عملیات از سوی مأموران این سازمان از روز یک‌شنبه تا کنون خبر داد.

 

محمدمسعود چایچی اظهار کرد: پس از تشدید نزولات آسمانی، بیش از ۴۰ عملیات شامل رفع آب‎گرفتگی و آب‌افتادگی منازل و معابر و نیز اقدامات ایمنی برای محل‌های نشت کرده و آسیب‌دیده از روز گذشته تاکنون صورت گرفته است.

 

وی، با اشاره به استفاده آتش‌نشانی از تمام تجهیزات و امکانات برای مواجهه با مشکل آب‌گرفتگی خاطرنشان کرد: به منظور جمع‌آوری آب‌ها، علاوه بر خودروهای آتش‌نشانی، از خودرو آب‎رسان شهرداری و پیمان‌کاران آن نیز استفاده شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، ۸۷۰ نفر ساعت فعالیت مأموران آتش‌نشانی از شب گذشته تا کنون را یادآور شد.

 

چایچی عنوان کرد: این فعالیت‌ها همچنان در حال انجام است و به منظور آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی، تمام کارکنان حتی نیروهای غیرشیفت سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی فراخوان شده‌اند.

 

بارش باران بهاری در منطقه کاشان از روز یک‌شنبه ۳ فروردین‌ماه آغاز شده و به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تا پایان امروز دوشنیه ۴ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

این بارندگی در بخش‌های کوهستانی به صورت برف گزارش شده و دمای هوا در برخی از مناطق کوهستانی اطراف کاشان نزدیک به ۱۰ درجه زیر صفر رسیده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.