انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان

تفاهم نامه همکاری در برنامه های فرهنگی هنری بین اداره بهزیستی و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کاشان در راستای برنامه های کتاب و کتاب خوانی منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان «مصطفی جوادی مقدم» رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان در این نشست با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی در شهرها اهمیت دادن به مسئله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، به ویژه در میان جوانان و نوجوانان است.

 

وی افزود:  کتاب و کتاب خوانی یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه به دیگر نسل‌ها آینده است. همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی مشارکت کنند.

 

مصطفی جوادی مقدم هدف از امضای این تفاهم نامه را گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و حمایت از فعالیت های کتاب و کتاب خوانی میان مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان و خانواده های آنان بیان کرد.

 

وی افزود : در راستای خدمت به مدد جویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان این آمادگی وجود تا با استفاده از ظرفیتهای فرهنگی هنری شهرستان، برنامه هایی در بخشهای مختلف نمایشگاهی و برگزاری مراسم رونمایی از کتاب های تالیف شده توسط مددجویان ، همکاری و مساعدت لازم صورت پذیرد.

 

مهدی جهادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان در این نشست با اشاره به اینکه خوشبختانه تعاملات فرهنگی و اداری خوبی بین اداره بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به وجود آمده است خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی سبب اجرای بهتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری ویژه مددجویان در سطح شهرستان می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.