برخی در جناحهای مختلف، جناح مقابل خود را باطل می دانستند

فرماندار کاشان در نشست مشترک با جمعی از تشکلهای اصلاح طلب و اعتدالگرای کاشان با اشاره به شعارِ «اعتدال در رفتار، کردار و گفتار» دولت یازدهم گفت: دولت روحانی در شرایطی تشکیل شد که مباحث سیاسی، اجتماعی، گروهی و یا حزبی در سطح جامعه باعث ایجاد نوعی فاصله بین مردم و یا حتی خانواده ها شده بود كه در اثر آن، بدبینی، کدورت و نوعی سیاهی بر این روابط حکم فرما شده بود.

 

جمعی از تشکلهای اصلاح طلب و اعتدالگرای شهرستان کاشان شب گذشته (95/9/22) به منظور بیان پیشنهادها، انتقادها و نظراتِ تشکلها و گروههای حامی دولت در شهرستان برای اصلاح وضع موجود و اعلام همکاری و همیاری همه جانبه برای پیشرفت، توسعه و سازندگی منطقه با «حمید رضا مومنیان» معاون استاندار و فرماندار کاشان و «عباسعلی قپانی پور» معاون سیاسی اجتماعی این فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

 

در این نشست مسئولان و نمایندگان احزاب ، تشکل ها و گروههای اصلاح طلب شهرستان کاشان و همچنین مسئولان حزب اعتدال و توسعه این شهرستان به بیان مشکلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و محیط زیستی شهرستان کاشان و دغدغه ها و راهکارهای خود در این خصوص پرداختند.

 

مومنیان ضمن گرامیداشت هفته وحدت، در پاسخ به دغدغه ها و نظرات و پیشنهادهای حاضران، به تشریح اهم فعالیتهای سه ساله فرمانداری ویژه کاشان، در حوزه های مختلف پرداخت.

 

معاون استاندار اصفهان با اشاره شعار «اعتدال در رفتار، کردار و گفتار» دولت روحانی گفت: دولت یازدهم در شرایطی تشکیل شد که مباحث سیاسی، اجتماعی، گروهی و یا حزبی در سطح جامعه باعث ایجاد نوعی فاصله بین مردم و یا حتی خانواده ها شده بود كه در اثر آن بدبینی، کدورت و نوعی سیاهی بر این روابط حکم فرما شده بود.

 

وی تصریح کرد: قبل از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ، برخی ازافراد در جناح های مختلف سیاسی و منتسب به دو طیف سیاسی کشور، شرایطی را به وجود آورده و منطقی را حکمفرما کرده بودند که تفکر مقابل خود را کاملاً باطل، مطرود، مردود و غلط و مشی سیاسی خود را حق مطلق می پنداشتند و این امر باعث بروز تنشها و مشکلاتی در جامعه شده بود. از این رو، احساس می شود روی کار آمدن دولتی که در فضای سیاسی آرام و به دور از افراطی گری و تنش و هیاهو، بتواند خواسته های مردم را محقق سازد یك خواست ملی و عمومی بود.

 

فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف در شهرستان کاشان طی سه ساله دولت یازدهم به ارائه تسهیلات 214 میلیارد تومانی در راستای رونق کسب و کار به بخش صنعت و کشاورزی شهرستان اشاره کرد و گفت: با جذب این تسهیلات در این دور حوزه علاوه بر 6 هزار 300 شغل در شهرستان، بیش از 3 هزار و 800 شغل جدید ایجاد می شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور و با نشاط همه گروهها، تشکلها، احزاب در انتخابات های سال آینده، در فضایی آرام و اخلاقی، زمینه حضور حماسی و حداکثری مردم شهرستان در انتخابات های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم آید.

 

در این نشست نمایندگان و مسئولان تشکلها و احزاب اصلاح طلب کاشان از جمله مجمع روحانیون مبارز، مجمع پیروان خط امام(ره)، انجمن اسلامی بازار، اتحادیه انجمن های اسلامی شهر و روستا، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، انجمن اسلامی معلمان، خانه کارگر، حزب اسلامی کار، سازمان سبز حزب اسلامی کار (حامی محیط زیست)، شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب، حزب اعتماد ملی و جمعی از تشکل های مدنی، فرهنگی-اجتماعی و غیر دولتی حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.