شایسته نیست در کشوری که 200 هزار شهید داده کنسرت برگزار شود/ تمام هم و غم خود را برای وحدت گروه‌ها به کار گرفتم

امام جمعه کاشان در خطبه‌های امروز خود حفظ وحدت ملی، امنیت و آرامش را مهترین نیاز امروز کشور و این شهرستان دانست و گفت: همه تلاش و هم و غم رسانه‌های صهیونیستی و اسرائیل و آمریکا و انگلیس برای آشوب در شهر‌های ایران است و برای این کار از سوژه‌های مختلف اعم از انتخابات و اجرای کنسرت‌ها سوء استفاده می‌کنند.
 
آیت الله نمازی ادامه داد: از روز نخست حضور خود در کاشان تمام هم و غم خود را برای وحدت و همگرایی و هم افزایی بین قشر‌های مختلف و گروه‌ها و تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کاشان به کار گرفته ام.
 
وی ضمن تذکر و توصیه به مسؤولان فرهنگی و امنیتی کاشان برای حفظ وحدت و اتحاد و دوری از زد و بند‌های سیاسی در شهرستان گفت: از مسؤولان شهرستان می‌خواهم تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرند.
 
وی دعوت از کنسرت موسیقی به شهرستان کاشان و استفاده از ابراز موسیقی و انجام حرکات و سکنات غیر اخلاقی را در شأن جمهوری اسلامی ایران و ملتی که هزاران شهید را برای حفظ ارزش‌ها داده نداست وافرود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، مذاق شریعت در ترویج موسیقی نیست.
 
نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید براینکه نباید اجازه داد ابراز موسیقی سبب اختلاف بین مسؤولان و مردم شود، اظهار داشت: در کشوری که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و در شهرستان کاشان که ۱۷۰۰ جوان خود را تقدیم اسلام کرده است شایسته نیست کنسرت موسیقی برگزار شود و برای اجرای آن برخی موافق و برخی مخالف باشند.
 
وی اجرای کنسرت آن هم در روز‌هایی که ۲۷ شهید امنیت در استان اصفهان و کاشان تشییع شده است را قابل تأمل دانست و اظهارداشت: هفته گذشته درملاقات با یکی از اساتید ایرانی مقیم آمریکا، ایشان اعلام کرد هر زمان مسأله کوچکی در یکی از شهر‌های ایران مطرح می‌شود آمریکا از آن برای ایجاد اختلاف استفاده کرده و همه امید آن‌ها به اختلاف بین مردم است.
 
وی به وحدت و اتحاد بین مسؤولان شهرستان تأکید کرد و گفت: مراقب باشید تا اجرای یک برنامه در کاشان سبب اختلاف و درگیری بین جوان‌های شهرستان نشود.

منبع: پورتال خبری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.