بنیاد شهید ۶۰۰ میلیون تومان به شهرداری کاشان بدهکار است

مشکات آنلاین: شهردار کاشان از عدم مشارکت بنیاد شهید در سامان‌دهی گلزار شهدای کاشان خبر داد و گفت: بنیاد شهید به شهرداری کاشان ۶۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

سعید ابریشمی‌راد در نشست شورای اسلامی شهرستان کاشان اظهار داشت: مقرر شده است دولت ۱۵۰ هکتار از اراضی دارالسلام کاشان را به صورت رایگان به این شهرستان بدهد در حالی که پیش از این تصور می‌کردیم که این زمین توسط یکی از خیران کاشانی وقف شده است اما سندی در این مورد یافت نشد.

وی با بیان این‌که یکی از ایده‌های بهره‌وری از این زمین احداث نیروگاه یک مگاواتی انرژی خورشیدی است، افزود: بخش خصوصی می‌تواند با سرمایه گذاری در بخشی از این اراضی دارالسلام کاشان منشأ خیر و برکت برای منطقه و حتی کشور شود.

شهردار کاشان از سامان‌دهی گلزار شهدای کاشان خبر داد و ابراز داشت: بر اساس توافق صورت گرفته شهرداری کاشان با بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان مقرر شد ۴۰ درصد از هزینه‌های این پروژه توسط بنیاد شهید کاشان و ۶۰ درصد هم توسط شهرداری تأمین شود اما بنیاد شهید به تعهد خود پایبند نبوده و بیش از ۶۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

وی با بیان این‌که سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان بر بهینه‌سازی هزینه‌ها تاکید دارد، گفت: بر اساس این رویکرد طرح‌هایی همچون پرچین فضای سبز و گل محمدی را در این فضا اجرا کردیم که موجب درآمدزایی حدود ۱۰ میلیون تومانی حاصل از برداشت گل محمدی شده است.

 

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.