به جای استعفا باید استراتژ‌ی‌های فعلی موضوع آب را تغییر دهیم

تنها نماینده استان اصفهان که استعفای دسته جمعی را امضا نکرد، گفت: مسائل کشور و استان، با استفاده از اختیاراتی که مجلس و نمایندگان دارند قابل حل است. اگر ما سالیان زیادی نماینده مردم باشیم، ولی برای مسائل مردم تصمیمی اتخاذ نکنیم و سعی ما بر این باشد با امضای یک نامه مشکلات را حل کنیم، اقدام مناسبی را انجام نداده‌ایم.

علی بختیار در گفت‌و‌گو با ایسنا تصریح کرد: این اقدام یک استعفای رسمی نبوده است و من به تصمیم همکارانم احترام می‌گذارم، همکاران بنده برای مسئله آب اصفهان استعفایی دسته‌جمعی را در قالب یک نامه به هیئت رئیسه تقدیم کردند، اما من این روش‌ها را برای آب اصفهان موثر نمی‌دانم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار افزود: کل بودجه کشور در اختیار نمایندگان مجلس است و امکان تصریح بودجه مناسب برای حوزه آب را داریم. نمایندگان باید با استاندار و مسئولان استانی دست به دست هم دهند و با هم‌فکری به حل مشکلات موجود بپردازند.

وی با اشاره به دلیل عدم امضای نامه استعفا گفت: عدم امضا نامه این است که این روش‌ها را اثر‌بخش نمی‌بینم، ما باید راهبردها را تغییر دهیم و به دور از مسائل سیاسی در راستای کمک به مردم و جامعه فعالیت کنیم.

بختیار خاطرنشان کرد: چگونه است که برای برداشت فشار مالیاتی از استان، با هم‌گرایی و هم‌فکری توانستیم این مسئله را مدیریت کنیم، اما مسئله آب اصفهان در دوره‌های متمادی حل نشده‌است؟ باید استراتژی‌های فعلی را تغییر دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.