تضمین پاسخگویی در قیامت برای جمع آوری رای

چند نفر با لباس روحانیت روز گذشته با حضور در مسجد المهدی مشکات ضمن تبلیغ برای یک کاندیدای خاص به چند شهروند حاضر در این مسجد گفتند شما به آقای …  رای بدهید پاسخ قیامت با ما.

 

یک شهروند مشکاتی که در زمان حضور این افراد در مسجدالمهدی حضور داشته با اعلام این خبر گفت یکی از این آقایان که با لهجه آذری صحبت می‌کرد به ما گفت به چه کسی رای می‌دهید. دو نفری بودیم. گفتیم به آقای روحانی. آنها با تعجب گفتند چرا و بعد گفتند به آقای … رای دهید ما قیامت پاسخگوییم.

 

این چهار نفر با یک خودروی پراید نقره‌ای با نمره قم به مشکات آمده بودند و بر اساس اطلاعات دریافتی پیش از حضور در مسجد  المهدی، به ناحیه 2 (محمودآباد) و روستاهای مسیر نیز سر زده بودند.

 

این شهروند مشکاتی تصاویر دو نفر از این اشخاص را در اختیار مشکات آنلاین قرار داده است.

 

استفاده از مقدسات و باورهای مذهبی مردم برای جلب رای در زمان حضور محموداحمدی‌نژاد در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری به اوج خود رسید.

 

رد صلاحیت احمدی نژاد با واکنش های گسترده منتقدان او به سخنانی که پیشتر توسط برخی از چهره های صاحب نفوذ قم درباره رئیس دولت سابق گفته شده بود، همراه شد.

1 نظر
  1. بهداد می گوید

    گزینه ای بهتر از روحانی در بین کاندیداها وجود ندارد. ما یادمان نرفته تورم 40 درصدی، یادمان نرفته قطعنامه‌های سازمان ملل که اقتصاد اقشار ضعیف جامعه را هدف قرار میداد، یادمان نرفته پایین آمدن کیفیت آموزشی کشور با ورود بی سروسامان دانشجویان سهمیه ای، یادمان نرفته بی‌ثباتی اقتصاد کشور و نرخ ارز، یادمان نرفته اختلاس و….. پس با روحانی تا 1400

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.