تقدیر رئیس دانشگاه کاشان از دکتر عباس سیدمظفری

رئیس دانشگاه کاشان با صدور پیامی به عنوان دکتر عباس سید مظفری از اقدام انسان‌دوستان این پزشک متعهد در اهدای پاداش بازنشستگی‌اش برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

 

دکتر عباس زراعت در پیام خود نوشت: جناب آقای دکتر عباس سیدمظفری

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

سلام‌علیکم

 

با احترام؛ اقدام خیرخواهانه، انسان‌دوستانه و کریمانه حضرتعالی، در خصوص بخشش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال پاداش بازنشستگی‌ و حاصل سی‌سال تلاش صادقانه در کسوت پزشکی و استادی برای مقابله با ویروس کرونا، اقدامی درس‌آموز بود که اخلاق حرفه‌ای را در عمل به ما آموختید.

 

حقیقتاً پیوندخوردن سال‌ها خدمات ارزشمند جنابعالی در کسوت معلّمی و طبابت در شهرستان کاشان با این نگاه کریمانه باعث دلگرمی و پندگرفتن جامعه است که اجر فراوان دارد.

 

این اقدام خداپسندانه شما که موجب مباهات جامعه علمی و همکارانتان گردید، مصداق بارز فرمایش الهی است که: «ولنبلونّکم بشیءٍ من الخوف و الجوع و نقصٍ من الأموال و الأنفس و الثمرات و بشّر الصابرین» (آیه 155 سوره بقره) چه زیباست که انسان در کنار جهاد جانی و جسمی برای خدمت به جامعه، در جهاد با مال نیز سربلند به درآید.

 

اینجانب به نوبه خود و از طرف آحاد دانشگاهیان دانشگاه کاشان با افتخار به وجود چنین همکارانی بالیده و به همّت بلندتان درود می‌فرستم و سلامتی و سعادتمندی همواره شما را از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نمایم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.