تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل آبفای کاشان

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو با اهدای لوح از تلاش‌های «محمدرضا اسدی» مدیرعامل آبفای کاشان به خاطر تحقق اهداف صنعت آب و افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کاشان تقدیر و تشکر کرد.

اردکانیان یک شنبه گذشته (97/10/23) به همراه «اسحاق جهانگیری» معاون رئیس جمهور برای افتتاح واحد دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان به این شهر سفر کرد.

برای افتتاح این بخش از تصفیه خانه 1330 میلیارد ریال هزینه شده است.


در بخشی از این لوح سپاس وزیر نیرو به مدیرعامل آبفای کاشان آمده است: توسعه و بالندگی صنعت آب و دستیابی به قله‌های پیشرفت مرهون تلاش خالصانه و کوشش ثمربخش کارکنان متعهد و متخصص و درایت و راهبری مدیران توانمندی است که دانش، تجربه و عمر گران‌بهای خود را صرف پویایی و ترفیع این صنعت نموده‌اند.
بدینوسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در راستای تحقق اهداف صنعت آب کشور و افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کاشان بهره‌مند از وام بانک توسعه اسلامی تقدیر و تشکر می‌نمایم. »


لازم به ذکر است واحد دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کاشان با اعتباری افزون بر 1330 میلیارد ریال یکشنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۷ با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و شماری از مسئولان کشوری استانی و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.