تمام اموات کرونایی منطقه در کاشان تغسیل می شوند

شهردار آران و بیدگل در پی طرح شائبه های مبنی بر عدم پذیرش جنازه هایی که به علت کرونا فوت شده اند توسط غسالخانه ی شهرداری کاشان اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد.

 

احسان کوزه گر، ضمن تشکر از تعامل شهردار کاشان با مجموعه ی شهرداری آران وبیدگل در تمامی ابعاد مدیریت شهری مخصوصا در روزهای اخیر وچالش جنازه های کرونایی گفت: غسالخانه ی شهرداری کاشان هرگز ممانعتی در خصوص تغسیل جنازه های کرونایی فرستاده شده از آران و بیدگل نداشته است.

 

وی افزود: شهردار کاشان در تماس تلفنی با اینجانب تاکید کرد که با عنایت به این موضوع که تمامی جنازه های کرونایی شهرستان آران وبیدگل و کاشان در کاشان تغسیل می شوند به لحاظ نیروی انسانی وتجهیزات ما را یاری نمائید. در این مورد اینجانب سریعا دستور اعزام تعدادی نیرو و آمبولانس را صادر وحتی با شهردار محترم نوش آباد هم هماهنگ نمودم تا کاشان را یاری نمایند.

 

کوزه گر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه غسالخانه شهرداری کاشان مسئولیت جنازه های کرونایی ۲ شهرستان را قبول کرده است، اما فرصت را جهت تجهیز کامل غسالخانه شهرداری آران وبیدگل در شرایط بحرانی غنیمت شمرده و تجهیز کامل غسالخانه آران و بیدگل ظرف ۳ تا ۴ روز آینده در دستور کار قرار گرفت تا ضمن آسایش خانواده های اموات در این خصوص، اقدامی آینده نگر انجام و از تراکم و فشردگی مسئولیت شهرداری کاشان بکاهیم.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.