قبل از هزینه شدن بیت‌المال باید بحث کارشناسی زیرگذر را بررسی می‌کردید/ توسعه کاشان را درگیر بحث‌های سیاسی نکنید

محمود جمالی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس سوم، چهارم و پنجم در گفتگویی اختصاصی با مشکات‌آنلاین گفت: آقای ساداتی نژاد برای طرح استان شدن کاشان با من تماس گرفتند که ما می‌خواهیم این موضوع را در مجلس پیگیری کرده و انجام بدهیم. گفتم کار بسیاری خوبی است و استان شدن آرزوی همه ماست، چرا که به نفع کاشان و حتی کشور است و من کاملاً از این طرح پشتیبانی میکنم.  قرار شد من ماموریت‌ها و رایزنی‌هایی را انجام دهم که در طی این مدت رایزنی‌هایی با برخی نمایندگان مجلس، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و بعضی از مقامات کشور داشته‌ام.

 

جمالی در پاسخ به این سوال که «آیا توسط آقای ساداتی‌نژاد با سایر نمایندگان کاشان در ادوار گذشته و یا شخصیت‌های موثر و شاخص دیگر نیز رایزنی و گفتگویی جهت همراهی و همکاری انجام شده» گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم اما فارغ از اینکه نتیجه این ماجرا چه می شود، همه باید کمک کنیم تا این مطالبه مردمی برای پیشرفت و توسعه کاشان محقق شود.

 

نماینده پیشین کاشان و آران و بیدگل در مجلس از پیش بینی در خصوص سرانجام این طرح خودداری کرد و گفت: اینکه این آرزوی مردم وسط چه کسی محقق شود اصلاً مهم نیست. کار و فعالیت جمعی، ارتباطی با تفکر و گرایش سیاسی ندارد و همه باید در کنار هم به توسعه و پیشرفت کاشان کمک کنیم.

 

وی در ادامه این گفت‌وگو به پروژه زیرگذر میدان مدخل شهر اشاره کرد و گفت: واقعاً جای تاسف است که ما ادعای استان شدن و جدا شدن از استان اصفهان را داریم و برای محقق شدن این آرزو در حال برنامه ریزی و رایزنی هستیم اما طرحی در این مقیاس، ابزاری برای مشاجره شده است و قرار است اختلاف ما را اصفهانی‌ها حل کنند.

 

جمالی تاکید کرد: مخالفان باید از ابتدای کار و قبل از اجرا، بررسی می‌کردند که این طرح به نظر آنها و از لحاظ کارشناسی و تخصصی خوب یا بد است است نه اینکه از حساب بیت المال کلی هزینه شده، پیمانکار مستقر شده و عملیات شروع شده و تخریب ها هم صورت گرفته است، کسی معترض نشده و ایرادی به آن نگرفته است، الان وسط کار آمده اند و می گویند ما خبر نداشتیم و اشتباه کردیم. مگر روند عملیات اجرایی و تخریبها مخفیانه صورت گرفته است که خبر نداشتید که الان مطلع شده اید این کار اشتباه است؟

 

نماینده کاشان در مجلس سوم، چهارم و پنجم در ادامه سخنانش تصریح کرد: من هیچ دخالتی در امور شورای شهر و شهرداری نداشته و ندارم. هر وقت آقای شهردار یا سایر مدیران شهر کاشان نیازی به کمکی داشته اند، با من تماس می گیرند، من اگر بتوانم به آنها کمک می‌کنم و امور شهر را پیگیری می‌کنم اما به صورت رسمی یا غیر رسمی هیچ دخالتی در امور اجرایی شهر ندارم.

 

وی افزود: در این راستا هم من کاری به افراد موافق و مخالف و یا گرایش سیاسی آنها ندارم اما شما به نام کاشان رفته اید و با قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) که بزرگترین پیمانکار پروژه های کشور است، قرارداد بسته اید و الان بعد چندین ماه از آغاز عملیات اجرایی چنین حرفی را میزنید که اجرای این پروژه خوب است یا بد. این کارها واقعاً به جایگاه و اعتبار شهر کاشان لطمه می‌زند.

 

جمالی در پایان تاکید کرد: روند توسعه و پیشرفت کاشان و آینده مردم این شهر نباید درگیر بحثهای سیاسی، جناحی و فردی شود، چرا که این نوع کارها واقعاً برای سازندگی و آبادانی شهر خسارت بار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.