تکرار وعده‌ی رئیس اداره‌ی مخابرات کاشان برای حل مشکل تلفن‌های ثابت مشکات

مدیر شرکت مخابرات کاشان از اجرای طرح اتصال مشکات به فیبرنوری خبر داده و گفته با اجرای این پروژه مشکل اینترنت و تلفن ثابت همه‌ی منازل مشکات حل می‌شود.

 

«قاسم‌علی سلوکی» روز گذشته با حضور در جلسه‌ای که توسط شورای اسلامی شهر مشکات در محل سالن جلسات شورای شهر وشهرداری تشکیل شده، گفته تلاش می‌کند با اتصال مشکات به فیبرنوری مشکلات مشکاتی‌ها در آینده نزدیک برطرف شود.

 

در متن این خبر که توسط کانال شهرداری مشکات منتشر شده توضیحی درباره‌ی «آینده‌ی نزدیک» بیان نشده است.

 

سلوکی آبان‌ماه امسال نیز در دیدار با اعضای شورای شهر مشکات وعده‌ داده‌ بود مشکل عدم دسترسی شهروندان مشکات به تلفن‌ ثابت تا پایان سال برطرف شود.

 

او خرداد سال 95 هم گفته بود طرح تامین تلفن ثابت شهروندان مشکاتی در برنامه امسال اداره‌اش قرار دارد و در صورت تایید طرح تامین تلفن ثابت شهروندان مشکاتی، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

بیش از 6 سال است که برخی از منازل نوساز شهرک‌های بهارستان، انقلاب، صنعتکار و مسکن مهر مشکات تلفن ثابت ندارند.

 

«شهناز پرکاس» رئیس شورای اسلامی شهر مشکات به انتقاد ساکنان این شهرک‌ها اشاره کرده و گفته از ابتدای فعالیت دوره پنجم شورا، مردم با حضور درصحن شورا و مکاتبات متعدد خواستار بهره مندی تلفن ثابت و خدمات دهی بهتر همراه اول واینترنت پرسرعت شده‌اند.

 

پرکاس گفته شورای شهر مشکات برای حل این مشکل با اداره‌ی مخابرات همکاری لازم را می‌کند.

 

«احسان کوزه‌گر» شهردار مشکات هم در این جلسه با اعلام آمادگی شهرداری وشورای اسلامی شهر برای حل مشکلات ارتباطی و اینترنتی شهروندان گفته بخش زیادی از ساکنان این شهرک‌ها زوج‌های جوان هستند و از سوی دیگر ارتباطات به بخش غیرقابل حذف زندگی جوانان تبدیل شده است و ما باید تلاش کنیم که هرچه سریع‌تر آن‌ها از این حق برخوردار شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.