حضور ۲۶ موکب از کاشان و آران و بیدگل در عراق در ایام اربعین حسینی

مشکات آنلاین: رئیس اداره حج و زیارت کاشان گفت: ۲۶ موکب از کاشان و آران و بیدگل برای پذیرایی از زائران امام حسین در عراق مستقر شده اند.

عباس نیکونیا با بیان اینکه امسال شاهد استقبال بی سابقه کاشانی ها برای حضور در مراسم اربعین حسینی بودیم، اظهار داشت: طبق آخرین آمار، تا امروز ۱۶ مهرماه بیش از ۲۶ هزار کاشانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این مقدار تا  ۳۰ هزار نفر هم افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ثبت نام حدود ۱۵ هزار نفر در سال گذشته در سامانه سماح برای حضور در حماسه جهانی اربعین حسینی از کاشان ابراز داشت: با توجه به پیش بینی های انجام شده، حضور زائران از کاشان افزایش ۱۰۰درصدی را نشان می دهد.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان با بیان اینکه ۲۶ موکب از منطقه کاشان برای پذیرایی و اسکان زائران امام حسین در عراق حضور دارند، افزود: پذیرایی موکب های مربوط به منطقه کاشان از زائران سراسر ایران است و فقط مختص به زائران کاشانی و آران و بیدگلی نیست.

وی افزود: تمام زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات و حضور در مراسم جهانی اربعین حسینی را دارند قبل از هرگونه اقدامی در سامانه سماح به آدرس اینترنتی www.samah.haj.ir ثبت نام کنند.

نیکونیا با اشاره به اینکه زائران نباید ثبت نام و حرکت خود به سمت عراق را به روزهای پایانی مانده به اربعین حسینی موکول کنند، بیان داشت: حجم عظیمی از زائران کاشانی برای تردد و حضور در مراسم اربعین حسینی مرز مهران را انتخاب کرده اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.