حفط سلامت کادر درمان، شرط معالجه کرونا است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیاز‌ اصلی کادر درمانی بیماران کرونایی را ماسک‌های n95 اعلام کرد و گفت: شرط اصلی معالجه بیماران کرونا، حفظ سلامت دائمی کادر درمانی و خانواده‌های آن‌ها است.

 

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با رسا، با قدردانی از فعالان در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل افزود: مردم این دو شهرستان می‌دانند کادر پزشکی بیمارستان‌های این دو شهرستان در خط مقدم مبارزه با کرونا چگونه در قرنطینه‌ها و در پشت درهای بسته‌ای که هیچ تصویری از ایثارگری آن‌ها برای مردم این دو شهرستان منتشر نمی‌شود شبانه‌روز برای بهبود بیماران فعالیت می‌کنند.

 

ساداتی‌نژاد اعلام کرد: با موافقت ستاد ویژه فناوری نانو کشور از پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه تا ریشه‌کنی کرونا در منطقه روزانه یک‌هزار ماسک n95 نانویی که از کارآیی و ایمنی بسیار بالایی به لحاظ تنفس برخوردار است به کادر درمانی این دو شهرستان اختصاص می‌یابد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین از تیم‌های عملیاتی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و شهرداری برای ضدعفونی خیابان‌ها، معابر، کوچه ها، پارک‌ها و اتوبوس‌های شهری دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل تقدیر و تجلیل و تاکید کرد: ضدغفونی کردن روزانه خیابان‌ها و معابر دو شهرستان باید استمرار داشته باشد.

 

ساداتی‌نژاد با بیان این‌که تا شنبه آینده تعدادی تجهیزات بیمارستانی به بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل تحویل خواهد شد اعلام کرد: پیگیری‌ها برای وارد مدارشدن بیمارستان ثامن ادامه دارد.

 

وی با اشاره به تهیه فیبر نوری برای تقویت رادیو کاشان به لزوم تقویت این رادیو برای تحت پوشش قرار دادن مناطق کوهستانی قمصر، برزک و نیاسر کاشان به عنوان یک پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: با مذاکرات انجام شده با قائم مقام و معاون سازمان صداوسیما مقرر شد از ۱۵ اسفندماه رادیو کاشان به صورت دیجیتال تمامی منطقه کاشان را تحت پوشش قرار دهد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.