خودخواهی و خودمحوری فوتبال را نابود کرده است

«ابوالفضل احمدی» مربی تیم «دانشجوی مشکات» می گوید دستهایی در فوتبال مشکات وجود دارد که مانع پیشرفت این ورزش شده است.

 

تیم دانشجو در سالهای 88 تا 91 به مدت چهارسال در لیگ فوتبال کاشان حضور داشت. دو سال در لیگ دسته 2 و دو سال در لیگ دسته  1 کاشان. این تیم در لیگ دسته 2 کاشان به مقام قهرمانی رسید و اما در سال دیگ دسته 1 نائب قهرمان شد.

 

احمدی می گوید در آن سال با داوری ناعادلانه و اختلاف یک امتیاز نائب قهرمان شده اند. به گفته او این بی عدالتی ها باعث شده تیم دانشجو به کارش پایان دهد.

 

مربی تیم دانشجو که سابقه بازی در تیمهای پاس، کارگران و افسر مشکان را در کارنامه دارد با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان فوتبال در مشکات می گوید: دستهایی در کار است؛کارشکنی می کنند. ما چند سال است که کار نمی کنیم اما اگر از تیمهایی که مشغول فعالیت اند حمایت نکرده ایم ، برایشان حاشیه سازی هم نکرده ایم.

 

او جابه جا شدن زمین فوتبال مشکات از زمین ثارلله به مجموعه ورزشی کنونی را  عامل اصلی رکود  این شهر می داند. احمدی برای خارج شدن از این رکود پیشنهاد می دهد که عده ای متخصص با تاسیس باشگاه برای کودکان و نوجوانان آینده فوتبال مشکات را تضمین کند. این مربی جوان توضیح می دهد: الان حمید کاظمیان در مشکات این کار را می کند اما چون کسی از او حمایت نمی کند نتیجه دلخواه را نداشته است.

 

مربی تیم دانشجو با انتقاد از مدیریت هیات ورزشی مشکات می گوید: خودخواهی ها و خودمحوری ها فوتبال ما را نابود کرده است. لااقل مدیریت سابق سالی یک جام برگزار می کرد.

 

احمدی می گوید استعدادهای ورزشی زیادی در مشکات وجود دارد اما به دلیل نبودن امکانات و برنامه ریزی علمی این استعدادها شکوفا نمی شود.

 

او  که هنوز دفتر باشگاه دانشجو را حفظ کرده دنبال فرصتی است که با بهبود فضای حاکم بر ورزش دوباره در این بخش سرمایه گذاری کند.

 

تیم دانشجو مشکات سال 88 با همت جواد کاظمیان بازیکن مشکاتی تیم ملی تاسیس شد و در چهارسال فعالیتش توسط او مورد حمایت قرار داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.