دادستان جدید نایین تعیین شد

مشکات آنلاین: قوه قضائیه در برخورد با قانون شکنان با اقتدار با متخلفان برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان در آیین معارفه دادستان جدید شهرستان نایین گفت: قوه قضائیه در برخورد با قانون شکنان باید با اقتدار و قاطعانه و بدون ملاحظه با متخلفان برخورد کند.
علی اصفهانی باتاکید بر اینکه با جرایم خشن و سازمان یافته و هرگونه اخلال در امنیت و نظم عمومی جامعه، قاطعانه برخورد می شود افزود: اجازه نمی دهیم افرادی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، امنیت مردم را به خطر بیاندازند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جنگ کنونی کشور که جنگ اقتصادی است افزود: رویکرد فعلی قوه قضایی علاوه بر برخورد با مفسدان اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.
اصفهانی با اشاره به اینکه تولیدکننده خط مقدم جنگ اقتصادی است افزود: درحال حاضر وظیفه ما در قوه قضاییه و سایر قوا این است که با تمام قوا از تولید ملی حمایت کرده و در این راه کمک حال این عزیزان باشیم.
در این جلسه مهدی طارمی، دادستان جدید نایین هم گفت: سه مقوله را در اولویت کاری خود دارم که عملگرایی دلسوزانه، صداقت و شفافیت در مسیر کار و جدیت در اجرای احکام قضایی است.
وی افزود: در صدور احکام قضایی و اجرای احکام قطعی و لازم الاجرا، رودربایستی با هیچ شخصی نخواهیم داشت و ملاک عمل ما قانون است.
در این جلسه مهدی طارمی به عنوان دادستان جدید شهرستان نایین معرفی و از سید نصرالدین صالحی که به عنوان دادستان جدید شاهین شهر معرفی شده، تجلیل بعمل آمد.
طارمی پیش از این به عنوان یکی از قضات دادگستری کاشان فعالیت داشته و سابقه معاونت دادستان اردستان را در کارنامه خود دارد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.