دانستن حق مردم است

«صادق صدقگو» روزنامه‌نگار و مسئول طرح و برنامه جهاد كشاورزي کاشان، با انتشار تصاويري از نشست كميته برنامه‌ريزي شهرستان در اینستاگرام خود، خواستار شفافیت در اعتبارات، بودجه و هزینه‌هایی شد که دانستن آن حق شهروندان است.

به نوشته این رونامه‌نگار، این نشست با حضور فرماندار محترم و معاونين، رؤساي ادارات، نهادها و ارگان‌هاي شهرستان و همچنين نماينده سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان به منظور بررسي اعتبارات، بودجه و رديف پروژه‌هاي شهرستان در سال جاري تشكيل شده بود.

صدقگو در اينستاگرام خود با هشتگ #دانستن_حق_مردم_است نوشت:
«به استناد اقدام پسنديده و موثر دولت دوازدهم در راستاي شفاف‌سازي و انتشار عمومي ميزان اعتبارات دولتي و بودجه دستگاه‌ها و نهادها و چگونگي توزيع و يا هزينه آن، پيشنهاد مي‌كنم اين اقدام مثبت در مركز استان و شهرستان‌ها نيز انجام شود.
و به منظور اطلاع همه شهروندان از ميزان تخصيص اعتبارات و چگونگي توزيع و هزينه بودجه در بخش‌هاي مختلف؛ بودجه و اعتبارات نهادها، سازمان‌ها و ادارات كل استان اصفهان و نحوه توزيع و ميزان تخصيص آن به شهرستان‌ها و همچنين چگونگي هزينه آن‌ها در ادارات، ارگان‌ها و نهادها در سامانه يا پورتالي جامع و دائمي منتشر  شود تا در اختيار عموم مردم قرار گيرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.