دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه نخست را کسب کردند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب مقام نخست دو دانشجوی استعداد درخشان این دانشگاه، در اولین همایش ملی مدیریت و کنترل عفونت‌های منتقله از خون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر «عباس تقوی اردکانی» گفت: فاطمه حاجی رضایی دانشجوی کارشناسی پرستاری و فاطمه مقصود دانشجوی کارشناسی‌ارشد پرستاری در بخش مسابقه دانشجویی چالش ایده «BBI Idea Challenge» با ارایه طرح «REBIRTH» موفق به کسب رتبه نخست شدند.

وی اعلام کرد: این همایش در سه بخش ارائه مقالات، ارائه پوستر و ایده‌پردازی برگزار شده بود که در بخش ایده‌پردازی این همایش، دو تیم از دانشگاه علوم پزشکی کاشان پس از بررسی طرح‌های ارسالی انتخاب و جهت شرکت در بخش ارائه حضوری دعوت شدند.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: یک تیم در حوزه HTLV-1 با حضور مهدی رفیعی دانشجوی پزشکی (سرگروه، مجری طرح و ارائه دهنده) و تیم دیگر در حوزه HIV با حضور فاطمه حاجی‌رضایی دانشجوی کارشناسی پرستاری (سرگروه، مجری طرح و ارائه دهنده) و فاطمه مقصود دانشجوی کارشناسی‌ارشد پرستاری (پاسخگو) با ارائه ایده REBIRTHدر این مسابقه حضور داشتند.

گفتنی است ایده REBIRTH (به معنای تولد دوباره) طراحی و ساخت بازی آموزشی رایانه ای جهت کاهش استیگمای (انگ و برچسب) ناشی از بیماری ایدز و آموزش در مورد این بیماری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.