دانشجویان علیه طاغوت‌های زمان ایستادگی می‌کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در پیامی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، دانشجویان را پیشگامان مبارزه با طاغوت دانست.

 

«حمیدرضا مومنیان» در این پیام نوشته است: دانشجویان عزیز ما قطعا امروز نیز مثل همیشه مصادیق طاغوت و استبداد را می‌شناسند و علیه طاغوت‌های زمان ایستادگی می‌کنند و با تکیه بر آرمان های انقلاب و آموزه های گرانسنگ امام امت (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عمل به رسالت خویش سر از پا نمی‌شناسند.

 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و اندیشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

 

روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار  و به نام  «روز دانشجو» ثبت گردیده است.

 

روز دانشجو ، نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد و یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

 

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت توانسته است به دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

 

دانشجویان و جوانان غيور و انقلابی ایران اسلامی، امروز با ايمان، توکل و تلاش خویش، جایگاه این کشور را در بلندترین نقاط عزت و افتخار، به جهانیان اثبات کرده‌اند.

دانشجویان مدیران آینده کشور می‌باشند و تلاش این عزیزان موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته و همگان به این امر اذعان دارند که در هر زمان که دانشجویان پویا، پرتحرک و با انرژی باشند در نهایت منجر به ایجاد رشد و نمو در کشور عزیزمان می‌شود .

 

دانشجویان عزیز ما قطعا امروز نیز مثل همیشه مصادیق طاغوت و استبداد را می‌شناسند و علیه طاغوت‌های زمان ایستادگی می‌کنند و با تکیه بر آرمان های انقلاب و آموزه های گرانسنگ امام امت (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عمل به رسالت خویش سر از پا نمی‌شناسند.

 

در این راه بهترین شیوه مبارزه با استکبار کسب علم و دانش در کنار تهذیب است چرا که کشور برای پیشرفت به این دو مقوله نیازمند است که خوب درس بخوانیم و در کنار درس با تعهد اسلامی به تکلیف انقلابی‌مان عمل کنیم که همانا پیشرفت کشور و رسیدن به قله‌های عظیم دانش و تولید و خودباوری در گرو تحصیل و تهذیب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.