دانشگاه صنعتی اصفهان قهرمان بسکتبال سه نفره دانشجویان شد

تیم دانشگاه صنعتی اصفهان قهرمان نخستین دوره مسابقه‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور شد.

به گزارش ایرنا، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان عصر سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه در حاشیه آیین پایانی این مسابقات  به خبرنگاران گفت: تیم‌های دانشگاه‌های صنعتی شریف و مازندران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را در نخستین دوره مسابقه‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور به دست آوردند.

سعید حلاج‌باشی به برگزاری 80 دیدار در 2 روز رقابت با میزبانی دانشگاه کاشان افزود: تیم‌های دانشگاه‌های شهرکرد، هرمزگان و شیراز نیز در نهایت در جایگاه‌های چهارم تا ششم ایستادند.

به گفته وی 13 داور و 86 ورزش‌کار در قالب 17 تیم از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، شهرکرد، مازندران، لرستان، هرمزگان، شیراز، فردوسی مشهد، خواجه نصیرالدین طوسی، پیام نور تهران، مرکز آموزش عالی محلات، تربیت دبیر شهید رجایی، تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان، نوشیروان بابل و کاشان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان همچنین یادآور شد: مسابقه‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور نیز از 19 تا 22 اسفندماه به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دانشکده فنی شهید رجایی کاشان نیز یک‌ماه پیش میزبان جشنواره ورزشی دانشجویان دانشکده‌های فنی از سراسر کشور بود.

افزون بر سه میلیون و 500 هزار نفر دانشجو در دانشگاه‌ها و مرکزهای آموزش عالی دولتی و غیر دولتی کشور به تحصیل اشتغال دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.