دانشگاه کاشان روند رشد مطلوبی داشته است

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه کاشان را از دانشگاه‌های بسیار خوب و برتر در کشور عنوان کرد و گفت: امروز خوشبختانه دانشگاه کاشان هم در جایگاه کشوری و هم در جایگاه بین‌المللی زبانزد است و این موفقیت را به رئیس، مسئولان و استادان دانشگاه به‌خاطر تلاش‌هایی که داشته‌اند تبریک می‌گویم.

«مرتضی صفاری» در حاشیه بازدید از چهل و پنجمین نمایش‌گاه تخصصی صنعت هسته‌ای کشور، برگزاری این نمایشگاه در دانشگاه کاشان را مایه خوشحالی دانست و افزود: جای بسیار افتخار است که نمایشگاه صنعت هسته‌ای کشور در این منطقه و در دانشگاه کاشان برگزار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وجود این دانشگاه عظیم و جامع در کاشان را مایه مباهات مردم این منطقه دانست و اظهار داشت: این خدمات علمی که در اختیار دانشجویانی قرار می‌گیرد، فرصت مغتنمی برای جوانان این منطقه است که برای تحصیل به شهرهای دیگر مهاجرت نکنند و از پتانسیل‌های مثبت و کادر علمی بسیار برجسته این دانشگاه بهره کافی را ببرند.

صفاری خاطرنشان کرد: اقداماتی که این دانشگاه به‌خصوص در ایجاد دانشکده‌ها و پژوهش‌کده‌های علمی و تخصصی نموده است، جایگاه علمی این دانشگاه را نسبت به دانشگاه‌های دیگر برجسته کرده که جای سپاس دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رشد علمی این دانشگاه اظهارامیدواری کرد: در آینده این افتخارات توسعه پیدا کند و شاهد یکی از بهترین مرکزا علمی کشور در این منطقه باشیم.

چهل و پنجمین نمایش‌گاه صنعت هسته‌ای کشور که در دانشگاه کاشان برپا شده بود، دیروز چهارشنبه به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در سه بخش چرخه سوخت (تولید سوخت)، نیروگاه (تولید انرژی) و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای ارائه شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.