درخواست فینی ها از ساداتی نژاد برای حضور یک کاندیدای فینی در لیست اصولگرایان

«سید جواد ساداتی نژاد» صبح دیروز با حضور در منزل یکی از اهالی فین، مشکلات عمرانی و فرهنگی این منطقه را بررسی کرد.

 

یکی از حاضران، به مشکات آنلاین گفت این جلسه از ساعت 9 تا 11 صبح به دعوت برخی از اهالی فین در منزل «عباس شفیعی» برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که درمانگاه فین که در حال حاضر به صورت یک پایگاه بهداشتی فعال است، تا اواسط اردیبهشت به اورژانس شبانه روزی تبدیل شود.

 

این فعالِ اجتماعی منطقه فین گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات عمرانی فین، قول داده اند که با شهرداری رایزنی کنند تا طرحهای نیمه کاره شهرداری در این منطقه تا پایان سال به اتمام برسد از جمله این طرحها تعریض معبر فین بزرگ است.

 

تجمیع آب چشمه ها در چندماه آخر سال به کمک دولت، پرورش ماهی های زینتی و بهره برداری های غیرقانونی از چاههای حفر شده در بالادست فین از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

 

در این جلسه ساداتی نژاد با اشاره به نقش نظارتی نمایندگان مجلس تاکید کرده که بخشی از مسائل مطرح شده وظیفه نماینده نیست و او تنها می تواند به عنوان واسطه ای برای سرعت بخشیدن به سرعت بخشیدن به حل این مشکلات اقدام کند.

 

یکی از حاضران در جلسه از ساداتی نژاد خواسته تا تلاش کند یکی از اهالی فین در لیست اصولگرایان برای انتخابات شوراها حضور داشته باشد.
ساداتی نژاد با اشاره به تمایل لیستها برای جلب آرای فینی ها حضور نمایندگان این منطقه در لیستهای بزرگ را موثر و ممکن دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.