دعوت از شهرداری کاشان برای حضور در 6 رویداد بین المللی

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: با توجه به عضویت شهرداری کاشان در سازمان ها و مجامع مختلف بین المللی، از این نهاد دعوت شده تا ضمن حضور در 6 رویداد بین المللی به معرفی ظرفیت های کاشان و اشتراک تجارب دوسویه با دیگر شهرهای جهان بپردازد.

 

محمد علی فرجی با اشاره به اینکه سومین همایش بین المللی شهرهای یادگیرنده (UIL)با عنوان ” اهداف جهانی، اقدامات محلی: به سوی یادگیری مادام العمر برای همگان ” در تاریخ27 الی 29 شهریور در کرک ایرلند برگزار می شود اظهارداشت: در این رویداد از شهردارکاشان درخواست شده که درمورد موضوع ” شهرهای یادگیرنده سبز و سلامت می شوند” به ایراد سخنرانی بپردازد.

 

وی با بیان اینکه چهاردهمین کنگره جهانی و نیز مجمع عمومی سازمان شهرهای میراث جهانی (OWHC)درآبان ماه سال جاری به میزبانی گیونگجو کره جنوبی برگزار خواهد شد تصریح کرد: این رویداد بین المللی  با در نظر گرفتن موضوع ” میراث و جوامع: ابزاری برای مشارکت جوامع محلی”سعی بر این دارد تا فرصت ها و پتانسیل هایی را برای جوامع محلی در شهرهای عضو این سازمان ایجاد کند.

 

به گفته فرجی همچنین اجلاس منطقه ای شهرهای واسطه ای خاورمیانه و غرب آسیا تحت سرپرستی سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی شاخه خاور میانه و غرب آسیا (UCLG-MEWA)در تاریخ 30 و 31 شهریور به میزبانی شهرداری نوشهیر ترکیه برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت هوشمند سازی شهرها و نقش آن در حل چالش های مشترک تبیین کرد: اجلاس شورای جهانی 2017 سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی (UCLG )در آذر ماه سال جاریبا موضوع شهر هوشمند و ابرداده هادر شهر هانگژوی چین برگزار می شود.

 

مدیر مرکز ارتباطات وامور بین الملل با تبیین نقش گردشگری دررونق اقتصاد شهری خاطر نشان ساخت: اجلاس کمیته شهرهای متحد و دولت های محلی شاخه خاور میانه و غرب آسیا(UCLG-MEWA) در تاریخ10 الی 11 مرداد  با موضوع گردشگری به میزبانی شهرداری کلانشهر قونیه ترکیه برگزار می شود .

 

فرجی درپایان گفت : هشتمین رویداد آموزشی شبکه همکاری های بین شهری برای محافظت از میراث معنوی(ICCN )با موضوع ” میراث فرهنگی و آموزش خانواده” در تاریخ28 مهر لغایت 2 آبان در بیژینگ چین برگزار خواهد شد و طی آن اهمیت نقش آموزش حفظ میراث فرهنگی به خانواده ها و بویژه کودکان مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.