دفن فوتی‌های کرونا با رعايت مبانى شرعى انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تغسيل و تدفين فوتى‌هاى مشکوک به بیماری کرونا ویروس را اعلام کرد.

 

غلامعلی ساران اعلام کرد که صحبت‌ها و شايعات در سطح شهر مبنى بر غسل‌ندادن و يا عدم انجام مراحل شرعى براى فوت‌شدگان مشکوک به بیماری کرونا و ديگر موارد مطروحه صحت ندارد.

 

وی افزود: براى فوتی‌های مشکوک به ویروس کرونا، دقيقا مانند ديگر فوتى‌ها تمامى مراحل با رعايت مبانى شرعى و اصول بهداشتى توسط كاركنان خدوم و زحمت‌كش بخش تغسيل سازمان آرامستان‌ها انجام می‌شود.

 

ساران تصریح کرد: همه فوتى‌هايى كه علت فوت آن‌ها مشكوک به بيمارى كرونا باشد، مي‌بایست مطابق با مقررات در سازمان آرامستان‌ها دفن شوند و علت آن هم رعايت اصول بهداشتى توسط كاركنان آموزش‌ديده و مجهز به پوشش‌هاى ايمن و استاندارد سازمان است تا از انتقال احتمالى اين ويروس به ديگران تا مقدار قابل‌توجهى جلوگيرى شود.

 

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کاشان یادآور شد: بازماندگان فوتی‌های مشکوک به کرونا كه مربوط به بخش‌هاى قمصر، نياسر، برزک و شهرهاى مشكات، جوشقان قالى، كامو و چوکان باشند، مي توانند متوفای خود را به منطقه خود توسط آمبولانس و کادر ویژه تدفین سازمان آرامستان‌ها منتقل کرده و با رعايت كليه مسائل بهداشتى دفن کنند.

 

ساران خاطرنشان کرد: فوتی‌هایی كه مربوط به خود شهر كاشان و كليه مناطق وابسته مانند راوند، خزاق، طاهرآباد، فين، حسن‌آباد، لتحر و غیره باشند و فوت آنها مشكوک به كرونا باشد جهت جلوگيرى از شيوع احتمالى اين ويروس و رفاه حال شهروندان عزيز مقرر گرديده در قطعه‌هاى موجود در دارالسلام دفن شوند و به هيچ عنوان مجوز خروج از محيط دارالسلام براى آن‌ها صادر نمی‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.