دوازدهمین نمایشگاه هنری در بیمارستان آیت‌الله یثربی

نام بیمارستان همیشه با بیماری و درد و افسردگی همراه بوده است. اما این‌که بشود در پروسه درمان و در بیمارستان‌ها، ضمن ارائه خدمات درمانی بالینی و کلینکی، کمکی هم به بازسازی روحیه بیماران و همراهان و کادر پزشکی کرد، و از زاویه زیباتری به زندگی و درمان نگاه کرد، اتفاقی است که در نخستین بیمارستان دوستدار کتاب ایران در شرف وقوع است.

در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله پثربی کاشان، اهل فرهنگ و هنر حضور چشمگیری دارند به طوری که دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب با موضوع «رنگ و زندگی» از آغاز هفته جاری در این بیمارستان برپا شده و پذیرای علاقه‌مندان است.

به گزارش پیام محب، سعید صدوری در حاشیه برپایی نمایشگاه «رنگ و زندگی» اعلام کرد: در این نمایشگاه بیش از 25 اثر نقاشی سیاه قلم و پاستل گچی با موضوعات چهره و طبیعت در قالب سبک رئالیسم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

صدوری، کارشناس‌ارشد نقاشی, مدرس و مدیر مسئول آموزشگاه طراحی و نقاشی با بیش از 10 سال سابقه کار است.

این هنرمند کاشانی تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی و انفرادی شرکت داشته است. در نمایشگاه “رنگ و زندگی” علاوه بر آثار خود این هنرمند، تعدادی از آثار هنرجویان وی نیز به نمایش درآمده است.

وی هدف از این نمایشگاه را کمک به روحیه بیماران بیمارستان در قالب رنگ و زندگی بیان کرد.

نمایشگاه نقاشی «رنگ و زندگی» از 13 اسفندماه به مدت یک‌ماه از ساعت 8 صبح تا 22 شب در لابی طبقه یک بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی پذیرای بازدیدکنندگان است.نمایشگاه رنگ و زندگی در بیمارستان یثربی کاشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.