دولت بدهی خود را بدهد، مشکل حقوق عقب‌افتاده رفع می‌شود

رئیس شورای اسلامی کار سازمان اتوبوس‌رانی کاشان گفت: پرسنل این سازمان ضمن پرهیز از ورود به جدال‌های جناحی، با حمایت از شهردار و سعه‌صدر منتظر به روزشدن معوقات حقوق خود هستند.

به گزارش کاشان آنلاین «مهدی نوروزی» با تأیید نامه‌های ارسالی سازمان به فرمانداری درباره پرداخت حقوق پرسنل اتوبوس‌رانی افزود: نامه اخیر هم تأیید نامه‌‌های ارسالی شهرداری به فرمانداری کاشان است و پرداختی‌های درج‌شده در نامه‌های ارسالی شهرداری صحیح است.

وی تاکید کرد: برای همکاران ما هیچ تفاوتی بین این‌که معوقه از چه تاریخی و از زمان کدام شهردار بوده است نیست، مهم این است که به‌زودی معوقات به‌روز شود و این مهم البته با پیگیری و رسیدگی شهردار و همچنین تشکیل جلسه مشترک بین پرسنل اتوبوس‌رانی و ایشان حل‌شدنی است.

شهردار کاشان نیز در پاسخ پی‌گیری‌های انجام‌شده برای پرداخت معوقات حقوق پرسنل اتوبوس‌رانی کاشان، با تشکر از صبر و همراهی پرسنل سخت‌کوش این بخش گفت: من هم حقوق معوقه را قبول دارم و تا کنون تمام تلاشم برای به‌روزرسانی حقوق معوقه همه پرسنل شهرداری است.

سعید ابریشمی‌راد با بیان این‌که طی چند روز آینده حقوق برای پرسنل اتوبوس‌رانی واریز می‌شود افزود: اگر عزم جدی و همت و اراده مردمی برای پرداخت ۷۰ میلیارد تومانی عوارض ایجاد شود، و نماینده مجلس ما را یاری کنند و ۱۱میلیارد تومان بدهی دولت به شهرداری پرداخت شود، به‌طور حتم دغدغه ۲۴ میلیارد‌ تومانی بدهی معوقه حقوق پرسنل شهرداری نیز به طور اساسی مرتفع می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تشکیل جلسه با پرسنل اتوبوس‌رانی شهرداری برای حل سوءتفاهمات ادامه داد: برای من هم اثبات این‌که این معوقات در زمان من یا شهردار سابق بوده است مهم نیست مهم فقط رضایت پرسنل شهرداری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.