دو عضو شورا: سلمانی شفاف بگوید چه کسی درخواست داشته است/ تکبیرگو: سلمانی از یکی از اعضای شورا به شدت عصبانی بود

«بهزاد عرب نیاسر» و « رضا پشتاره» از اعضای شورای شهر مشکات و «محمد تکبیرگو» شهردار سابق این شهر، به سخنان «علی سلمانی» سرمایه گذار جوان مشکاتی که روز گذشته در پایگاه خبری مشکات آنلاین منتشر شد، واکنش نشان دادند.

 

عرب نیاسر و پشتاره در تماسهای جداگانه با «مشکات آنلاین» گفتند که هرگز برای مذاکره با این سرمایه گذار به قم نرفته اند.

 

عرب نیاسر گفت: من 9 ماه است که آقای سلمانی را ندیده ام و با او حرف نزده ام. در جریان موضوع آن سرمایه گذاری هم تنها در چند جلسه شورا بحث آن مطرح شد ولی ما هیچ مصوبه ای در این خصوص نداشتیم که بخواهیم با آن موافقت یا مخالفتی داشته باشیم.

 

این عضو شورا افزود: برخی از اعضای شورا بدون اینکه از قبل با ما هماهنگ شده باشد با ایشان دیدار می کردند و بعد فقط در جلسه مطرح می کردند که با ایشان دیدار داشته اند.

 

عرب نیاسر با انتقاد از آنچه او «مبهم گویی» می نامید گفت: آقای سلمانی گفته اند که برخی از ایشان درخواستهای غیرمنطقی داشته اند اما توضیح نداده اند که این «برخی ها» چه کسانی هستند. من به عنوان یک عضو شورا از ایشان می خواهم اگر درخواستی بوده شفاف برای مردم مطرح کنند چرا که با مبهم گویی، افراد بی گناه هم مورد اتهام قرار می گیرند.

 

این عضو شورا ادامه داد: این همشهری ما در آخر گفتگو گفته اگر با او همکاری شود حاضر است که در منطقه سرمایه گذاری کند. من از طریق همین رسانه اعلام می کنم که به شخصه حاضرم با ایشان کمال همکاری را داشته باشم و حتی موضوعات اداری را از طرف ایشان پیگیری کنم تا بستر برای سرمایه گذاری آماده شود. خدمت به مردم و استقبال از سرمایه گذار را وظیفه خودم می دانم.

 

پشتاره: سلمانی شفاف حرف بزند

«رضا پشتاره» نائب رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشکات در تماس تلفنی بر لزوم شفاف سازی در خصوص آنچه علی سلمانی مطرح کرده تاکید کرد و گفت: آقای سلمانی صریح بگوید چه کسی از او خواسته غیرمنطقی داشته است.

 

پشتاره ادامه داد: ما برای خدمت، به شورا آمده ایم و نباید هیچ خواسته ای جزء آبادانی منطقه داشته باشیم. ما برای مطرح کردن خودمان کاندیدا نشدیم.

 

نائب رئیس شورای شهر مشکات افزود: من فقط یکبار با آقای سلمانی دیدار داشتم که در آن دیدار به همراه تعدادی از کارمندان شهرداری و اعضای شورا برای بازدید میدانی از منطقه ای که ایشان می خواست سرمایه گذاری کند رفتیم. من هرگز به قم نرفته ام و غیر از آن دیدار، با ایشان دیداری نداشته ام.

 

پشتاره ادامه داد: در چند جلسه شورا موضوع ایشان مطرح شد که اول یکی از آقایان گفت که به قم رفته و صحبتهایی را داشته اما در نهایت گفتند که ایشان از سرمایه گذاری منصرف شده است . چون دیگر دوستان ما موضوع را پیگیری کرده بودند من وارد بحث نشدم.

 

این عضو شورا گفت اگر عضوی از شورا به دیدن ایشان می رفته بدون هماهنگی قبلی با او بوده و او تنها  پس از برگزاری این دیدارها، در جریان آن قرار می گرفته است.

 

تکبیرگو: یکی از اعضای شورا سلمانی را عصبانی کرده بود

 

محمد تکبیرگو، شهردار سابق مشکات هم با ارسال پیامی سخنان علی سلمانی را تایید کرد و گفت عصبانیت این سرمایه گذار از یکی از اعضای شورا باعث منتفی شدن این پروژه تفریحی شده است.

 

تکبیرگو در قسمتی از این پیام نوشته است: « مصاحبه آن ارگان مطبوعاتی با آقای سلمانی سرمایه گذار دوست داشتنی مشکاتی را خواندم. در این رابطه نکاتی را برای شما و شهروندان مشکات جهت تنویر افکار عمومی عرض می کنم:

 

1.بیش از پنج جلسه با اقای علی سلمانی برای بحث راه اندازی مجتمع توریستی در بالای مشکات داشتیم و توافقات خوبی حاصل شد.

 

2. متعاقب آن به همراه ایشان جلساتی با فرماندار کاشان و رئیس اتاق بازرگانی کاشان جهت رفع مشکلات آنجا مخصوصا آب داشتیم که قول صریح فرماندار کاشان برای همکاری را در پی داشت

 

3-علیرغم این مسایل و اینکه تمامی کارهای اداری را اینجانب و شهرداری انجام دهند، نامبرده دیگر جواب ما را نداده و پیغام دادند که دیگر سرمایه گذاری نخواهند کرد. با صحبتی که داشتیم معلوم شد که طبق معمول پای شورا در میان است مخصوصا از دست یکی از اعضا … به شدت ناراحت است.

 

تکبیرگو در این پیام شورای شهر را به سنگ اندازی در مسیر برنامه هایش متهم کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.