رئیس دانشگاه کاشان، دانشجویان را به تحمل سلایق مختلف توصیه کرد

«عباس زراعت» رئیس دانشگاه کاشان در پیامی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، دانشجویان را به تحمل سلایق مختلف توصیه کرد و از آنها خواست از تندروی‌های متعصبانه پرهیز کنند.

 

در قسمتی از این پیام آمده است: 16 آذر فراتر از یک روز تقویمی، فرصتی برای یادکرد نقش آفرینی دانشجویان در تحولات اجتماعی، توسعه های بنیادی، پیشرفت های علمی، روشنگری ها و آرمان خواهی های نسل نوین و آینده ساز جامعه است.

 

متن کامل پیام رئیس دانشگاه کاشان بدین شرح است:

16 آذر فراتر از یک روز تقویمی، فرصتی برای یادکرد نقش آفرینی دانشجویان در تحولات اجتماعی، توسعه های بنیادی، پیشرفت های علمی، روشنگری ها و آرمان خواهی های نسل نوین و آینده ساز جامعه است.

 

امروزه نیز مانند همیشه ایام، تا دانشجویان به عنوان شریان انرژی بخش و پتانسیل بالقوه به عرصه های مختلف ورود پیدا نکنند معمولا نشاط و تکاپوی جامعه مشهود و ملموس رخ نمی نماید.

 

بدینوسیله با تبریک این روز به محضر همه دانشجویان گرانقدر این مرز و بوم به ویژه دانشجویان پرتلاش و مصمم دانشگاه کاشان و با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای 16 آذر و همه دانشجویان شهید و از جمله 21 دانشجوی شهید دانشگاه کاشان، توفیق و سربلندی همگان را مسئلت می نمایم.

 

به خود و دانشجویان عزیز توصیه می نمایم که مجاهدت علمی، پشتکار در فعالیت های آموزشی و پژوهشی، قدرشناسی محضر بزرگان علمی و اساتید، بردباری و تحمل سلایق مختلف، حرمت گذاری به تلاش و زحمت نقش آفرینان توسعه کشور و جامعه دانشگاهی را در خود تقویت نماییم و با پرهیز از افراط و تندروی های متعصبانه با در نظر گرفتن رضایت خداوندی به اعتدال و میانه روی نزدیک شویم.

 

شما دانشجویان فردای ماندگار این جامعه هستید و برای فرداهای دیگر باید همت گمارید تا تاریخ این مملکت و نظام با حضور پررنگ و پرنشاط و آگاهانه شما ساخته شود.

 

از درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه عزت و سربلندی ایران اسلامی و جوانان و دانشجویان عزیز را مسئلت می نمایم.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    این … نباید رئیس دانشگاه باشد حتما …. هم زیادی است کاری که این کرد … نمیکنه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.