راه مردم روستا نزدیک شد / روستائیان برای پیگیری مسائل خود به نزدیک‌ترین آبفای شهری مراجعه کنند

66 آبفای روستایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بر اساس تصویب‌نامه‌ی هیئت وزیران و به منظور ارتقای‌ زیرساخت‌های آب و فاضلاب و افزایش سطح خدمات با آبفای شهری یکپارچه شد.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای کاشان با اعلام این خبرگفت: قانون یکپارچه‌سازی آبفای روستایی و شهری از ابتدای سال 99 اجرا شده و به همین خاطر از این پس کلیه‌ی خدمات آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به صورت متمرکز از طریق اداره‌ی آبفای نزدیک‌ترین شهر به روستا ارائه می‌شود.
عباسعلی کحال افزود: 95 درصد یکپارچه‌سازی آبفای روستایی و شهری کشور محقق شده و ۵ درصد بقیه در حال انجام است. این اتفاق از ابتدای سال جدید نیز در کاشان انجام شده و در ساختار جدید مسئولیت اداره‌ی ۱۲ شهر و 66 روستا (55 روستا در شهرستان کاشان و ۱۱ روستا در شهرستان آران و بیدگل) به شرکت آبفای شهری کاشان واگذار شده است.
مدیر روابط عمومی آبفای کاشان از روستائیان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خواست از این پس برای دریافت خدمات آب و فاضلاب به نزدیک‌ترین آبفای شهری مراجعه کرده و مسائل خود را پیگیری نمایند.
لازم به ذکر است در ساختار جدید ؛ مردم 13 روستای بخش مرکزی ( خنب-دره-جزه – شادیان – خرمدشت – چالقره – شجاع آباد – توکل آباد-شوراب -احمدآباد-ده زیره – تتماج – نصرآباد) برای پیگیری مسائل و مشکلات خود در حوزه آب و فاضلاب روستایی به امور آبفای کاشان واقع در خیابان باباافضل کاشان مراجعه کنند.
18 آبفای روستاهای بخش نیاسر ( مشهد اردهال – اسحاق آباد – چنار – برزآباد – کله – ارمک – رحق – وادقان – سار – قه – ون – ازناوه – حسنارود – علی آباد – علوی – باریکرسف – غیاث آباد – نشلج) تحت پوشش آبفای شهری نیاسر واقع در شهر نیاسر خیابان ولی‌عصر (عج) قرار گرفته است.
مردم روستاهای (خنچه – بارونق – جوشقان – استرک – فتح آباد) برای پیگیری مسائل آب و فاضلاب می‌توانند به آبفای شهرک‌های غرب (راوند) واقع در راوند ، بلوار ابوالرضا راوندی مراجعه کنند.
9 روستای شهرستان آران و بیدگل ( کاغذی – محمدآباد کویرات – فخره-علی آباد کویرات-قاسم آباد-یزدلان – حسین آباد کویرات – ریجن) تحت پوشش آبفای ابوزیدآباد واقع در شهر ابوزیدآباد بلوار بعثت قرار گرفته و مردم روستاهای («علی آباد»، «محمدآباد» و «یزدل») می‌توانند برای پیگیری مسائل و درخواست‌های آب و فاضلاب به آبفای سفیدشهر واقع در سفیدشهر خیابان شاهد مراجعه کنند.
12 روستای بخش برزک (آزران – آرنجن-ورکان-پنداس-تجره – ویدوج-ویدوجا-ازوار – نابر – مرق – سادیان-بنابه) تحت پوشش آبفای برزک واقع در برزک خیابان شهید رجایی قرار گرفته و مردم روستاهای «حسین آباد»، «مسلم آباد»، «قهرود» و «جوینان» می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق آبفای قمصر واقع در قمصر – بلوار امام خمینی (ره) پیگیری کنند.
و در نهایت روستاهای «سن سن» و «آب شیرین» تحت پوشش آبفای مشکات واقع در شهر مشکات خیابان شهید باغبانی و آبفای روستایی «الزگ» تحت پوشش آبفای کامو واقع در شهر کامو و چوگان، بلوار امام خمینی(ره) قرار گرفته است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.