رفتن مدیر با سابقه کاشانی؛ آمدن مدیر غیربومی

برخی شنیده‌های مشکات آنلاین از تلاش بعضی افراد برای انتصاب مدیری غیربومی به سمت مدیریت امور برق شهرستان کاشان حکایت دارد.

گفته می‌شود عليرضا عرب‌بیگی پس از استعفا از سمت مدير امور برق كاشان، به سمتي جديد تحت عنوان “مدیر امور برق شمال استان اصفهان” منصوب و مدیری غیربومی که چند سال پیش هم قرار بوده مدیر امور برق کاشان شود، اما با مخالفت شديد ابوالفضل صدراييه فرماندار وقت، انتصاب وی وتو، و نهایتا منتفی شده، جایگزین او می‌شود.

انتصاب این مدیر در شرایطی انجام می‌شود که در امور برق دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل شخصیت‌های توان‌مند و با تجربه بومی برای تصدی این پست وجود دارند.

زماني زيلوچيان مدير وقت امور برق كاشان با حفظ سمت، عضو هيأت مديره توزيع برق استان اصفهان بود، اما امروز غیربومی‌ها  درصدد تصاحب كرسی مدير امور برق كاشان هستند!

این انتصاب سومین جابه‌جایی است که در مدت کوتاه حضور علی‌اکبر مرتضایی در سمت فرمانداری کاشان انجام می‌شود.

پیش از اين كه مدیران اسبق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي و میراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگری مجدداً به اين سمت‌ها منصوب شدند.

پرسش مهم از آقای «مرتضایی قهرودی»، که به نطر فعالان سیاسی پسوند “قهرودی” نام خانوادگی وی در انتخابش به سمت فرمانداری کاشان موثر بوده، این است موضع ایشان در برابر این تغییر و جابجایی چیست؟ و آیا وی وظیفه ندارد تا برای انتصاب مدیران لایق بومی و آشنا با منطقه تلاش کند؟

و مهم‌تر آن‌که آیا اصلا آقای فرماندار در جریان جا‌به‌جایی‌ها هستند یا تصمیمات توسط گروه‌های خارج از سیستم مدیریت دولتی در کاشان گرفته می‌شود و وی صرفاً ناظر اجرای آن تصمیمات است؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.