سانحه رانندگی در جاده قم کاشان ۱۱ زخمی برجای گذاشت

مشکات آنلاین: برخورد یکدستگاه سواری سمند با گاردریل و سپس انحراف به مسیر مقابل و تصادف با یک خورد سواری ۲۰۶ یازده زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مشکات آنلاین حاضر در صحنه؛ این حادثه ساعت ۸ و ۳۴ دقیقه صبح امروز در آزادراه قم به کاشان و در نزدیکی مسجد‌الحسین مشکات رخ داد و خودرو سمند با ۸ سرنشین پس از انحراف و برخورد با گاردریل وسط آزادراه و متلاشی‌کردن حدود ۱۰۰ متر گاردریل به سمت مقابل منحرف شد و با یک خودرو ۲۰۶ برخورد کرد که سه نفر از سرنشینان ۲۰۶ هم زخمی شدند.

بنا بر این گزارش راننده سمنده تا رسیدن خودروهای اورژانس با کمک‌های اولیه یکی از حاضرین در صحنه احیا و پس از رسیدن آمبولانس‌های مرکز اورژانس و مراقبت‌های ويزه به همراه سایر مصدومین به بیمارستان اعزام شدند.

سرنشینان خودرو سمند اعضای یک خانواده جنوبی و دو نفر از آن‌ها کودک بودند. یک کودک ۵ سال با عملیات احیا به موقع کارشناسان بیمازستان به هوش آمد.

تصادف سمند با گاردریل در جاده کاشان قم1
تصادف سمند با گاردریل در جاده قم کاشان تصادف سمند با گاردریل در جاده قم کاشان

3 نظرات
  1. وحید می گوید

    خداشفاشون بده بنده خدا،ازاقواممونه

  2. جاودان می گوید

    امن یجیب المضطر اذا دعا ویکشف والسوء

  3. وحید می گوید

    باسلام خدمت هموطنان عزیز و ارجمند،این حادثه بسیارغم انگیز بود و امروز دختر خردسال این خانواده دربخش خیر اباد شهرستان رودان خاکسپاری شد،درحالی که پدر ومادرش هیچ کدام هیچ اطلاعی ندارند ،زیرا هردوشون در کما هستند،ان شاالله شفاپیداکنند،خدا به راه هیچ کدوم هموطنانمان چنین مصیبتی رو نیاره،متاسفانه همیشه فکرمیکنیم اتفاق برای دیگرانه درصورتی که حادثه حین رانندگی درکمین تک تکمونه،،،عاجزانه خواهشمندم مقررات راهنمایی و رانندگی رو جهت ایمنی خود و خانواده رعایت کنید…باکمال تشکر09365173087ازدوستان و بستگان سرنشینان این خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.