سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان دبیر خود را شناخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشکات آنلاین و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات  شورای هنر شهرداری کاشان در دهمین جلسه شورای هنر شهرداری کاشان، اعضای شورا، حمیدرضا صادق زاده هنرمند مطرح کاشانی و نماینده حوزه مجسمه‌سازی در شورا را به‌عنوان دبیر دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان انتخاب کردند.

اعضای شورا در جلسات پیشین به طرح‌ها و پیشنهادهای نماینده هنر مجسمه‌سازی رأی و آن‌ها را مورد تصویب نهایی قرار داده بودند.

در این نشست نسیم مقراضی، رمان‌نویس و نویسنده کتاب (رمان ارغنون و کتاب سیلک خاطراتی از زندگی‌نامه استاد عباس اعتماد فینی باستان‌شناس کاشانی ) و مصطفی حسن‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی انیمیشن بنیامین  به‌عنوان میهمان حضور داشتند.

نسیم مقراضی در ابتدا ضمن تشکر از شهردار، شورای هنر و مردم کاشان به تشریح  تألیفات خود در باب این شهر پرداختند و از کاشان به‌عنوان تمدنی غنی یاد کردند که هرچه برایش گفته یا نوشته شود کم است.

در ادامه مصطفی حسن‌زاده تهیه‌کننده انیمیشن بنیامین ضمن تشکر بابت توجه به تولید این فیلم از طرف شورای هنر که می‌توان به‌عنوان سوغات فرهنگی کاشان نام برد، به بیان چگونگی ساخت و تولید این اثر ارزشمند پرداختند که مورد توجه و تشویق ا

عضا قرار گرفت و در پایان قرار شد شورای هنر و شهرداری کاشان برای اکران خصوصی این فیلم در کاشان اقدامات و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

شهردار و رئیس شورای هنر ضمن قدردانی ویژه از این دو هنرمند، آنان را مایه مباهات شهر و کشور دانستند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

رئیس شورای هنر در پایان، برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در کاشان را دستاوردی مهم برای هنر این شهر بیان کرد و از نماینده این رشته خواست تا تمام تلاش و توجه خود را برای برگزاری باشکوه این رویداد و استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های کاشان به کار گیرد.

در ادامه این جلسه نشان و آرم شورای هنر شهرداری کاشان که توسط حسین صدقی نماینده حوزه گرافیک طراحی شده بود رونمایی و بعد از شنیدن توضیحات جامع این هنرمند با سابقه مورد تصویب اعضای شورای هنر قرار گرفت.

در پایان این جلسه حمیدرضا صادق زاده حکم دبیری خود را از رئیس شورای هنر دریافت نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.