آموزش و پرورشی‌های شمال استان، در کاشان گزینش می‌شوند

کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان از گزینش سه هزار و163 متقاضی ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان کاشان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان؛ ارسلان همای نیكفر گفت: 170 پرونده از مجموع پرونده‌های گزینش‌شده مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی به قطعی و 221 پرونده مربوط به استخدام پیمانی و 142 پرونده مربوط به قراردادی بوده است.

کارشناس‌مسئول گزینش آموزش و پرورش کاشان افزود: 1410پرونده از مجموع سه هزار و 163 پرونده که در این کارشناسی بررسی‌شد، مربوط به داوطلبان تدریس در مدارس غیردولتی و حمایتی و 168پرونده مربوط به سربازمعلم و 14پرونده ویژه بوده است.

وی افزود: بررسی 728 پرونده از دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان و 284 پرونده از سایر استان‌ها و همچنین 16 پرونده حق‌التدریسی و 10 پرونده اعزام به خارج در گزینش آموزش و پرورش كاشان بررسی شده است.

همای نیكفر، تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان، نظارت بر عملکرد 130 مدرسه غیردولتی و پیش‌دبستانی و حدود 70 موسسه علمی زبان‌های خارجه و تقویت كنكور را بر عهده دارد.

کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان با تاکید بر این‌که انجام گزینش و تایید صلاحیت متقاضیان ورود به آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: تلاش گزینش آموزش و پرورش كاشان بر جذب جوانانی است كه علاوه بر داشتن تخصص لازم، دارای تعهد، ایمان و اخلاق مناسب نیز باشند.

وی افزود: مذاکراتی با هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است تا سیر گزینشی نیروهای مناطق شمال استان اصفهان در كاشان انجام‌شده و از تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی بر متقاضیان برای مراجعه به مرکز استان كاسته شود.

همای نیکفر در پایان با اشاره به 15 دی ماه سال‌روز تشکیل هسته‌های گزینش به فرمان امام خمینی گفت:آیین بیعت با شهدا، تجلیل از پیش‌کسوتان گزینش، دیدار با خانواده شهدای گزینش، دیدار با امام‌جمعه شهر از جمله برنامه‌های گرامی‌داشت هفته گزینش در شهرستان کاشان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.