سه کشته در اثر برخورد پراید با تریلی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و مراقبت‌های ویژه دانشگاه پزشکی کاشان، از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه تریلی حامل خودرو در جاده کاشان به بادرود با سه کشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان دکتر حسین ریاحی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۰: ۵۷ دقیقه امرز ۵ اسفندماه با سامانه واحد ارتباطات این مرکز تماس گرفته و وقوع این حادثه اطلاع داده‌شد.

به گفته ریاحی بلافاصله کارشناسان این مرکز با یک دستگاه آمبولانس به محل تصادف یک دستگاه خودرو پراید با تریلی حامل خودرو در جاده کاشان به بادرود قبل از شرکت سایپا، اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه هر سه سرنشین خودرو پراید که اعضای یک خانواده و شامل پدری ۶۸ساله و مادر ۶۰ ساله به همراه پسر ۴۵ ساله‌شان بودند به علت شدت جراحات وارده در صحنه جان خود را از دست داده بودند.

محور بادرود به کاشان و خصوصا در محدوده کارخانه سایپا که اتفاقا تولیدکننده پراید است، بیشترین میزان تصادف جرحی منجر به مرگ و میر را طی این سال‌ها داشته است.

این جاده اگرچه یکی از شریان‌های کریدور شمال به جنوب کشور تلقی می‌شود، اما از قدیم هم با فقدان زیر ساخت‌های یک جاده استاندارد روبه‌رو بود.

اما در دو دهه گذشته تعداد قابل توجهی کارخانه و شرکت بزرگ صنعتی از جمله خود همین سایپا در این مسیر احداث شد، که بار ترافیکی آن را به چندین برابر افزایش داد و در نتیجه میزان حوادث و تلفات آن هم افزایش داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.