شجاعی سرپرست استانداری اصفهان شد/ تلاش‌های پشت پرده سیاسیون برای انتخاب استاندار آینده ادامه دارد

با حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی»، «محمدعلی شجاعی» ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری اصفهان منصوب شد.

 

در سفر دو ماه قبلی شجاعی به کاشان، شنیده شد با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان اصولگرای اصفهان با انتصاب وی به سمت استانداری موافقت کرده‌اند.

 

«محسن مهرعلی‌زاده» استاندار سابق اصفهان که آبان ماه سال گذشته به این سمت منصوب شده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نتوانست به مسئولیت خود ادامه دهد.

 

تا کنون گزینه‌های مختلفی برای تصدی استانداری اصفهان معرفی شده‌اند که شجاعی یکی از این گزینه‌هاست.

 

امروز شجاعی با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست به جای مهرعلی‌زاده نشست تا رایزنی‌های پشت پرده برای انتخاب استاندار اصفهان به قوت خود باقی باشد.

 

با استعفای «حمیدرضا طباطبائی» معاون سیاسی استاندار اصفهان، انتصاب شجاعی به سمت سرپرستی قابل پیش‌بینی بود.

 

طباطبائی هفته گذشته با استناد به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پیامی با تشکر از مردم اصفهان از سمت خود استعفا داد.

 

وزارت کشور اعلام کرده در روزهای آینده استانداران پیشنهادی 11 استان به هیات دولت معرفی می‌شوند و تا انتخاب استانداران جدید، همه امور این استان‌ها توسط سرپرستان که از بین معاونان همان استانداری انتخاب شده اند، انجام می‌شود تا خللی در پیشبرد برنامه‌ها به وجود نیاید.

 

در متن حکمی که وزیر کشور برای شجاعی صادر کرده آمده است:

به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری اصفهان منصوب می نماید. توفیق شما را در انجام امور و وظایف محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.