شرایط برای احداث پارکینگ های طبقاتی فراهم است

 

 

 

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری کاشان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان گفت: وجود پارکینگ در داخل شهر یکی از مهم ترین دغدغه‌های شهروندان است و می تواند نقش موثری در کاهش ترافیک داشته باشد از اینرو شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان تلاش می کند تا شرایط را برای احداث پارکینگ طبقاتی در سطح شهر فراهم کند.

 

مهندس علیرضا چله دوان افزود:  سه نقطه در خیابان‌های شهید رجایی ، شهید بهشتی و آیت الله کاشانی برای احداث پارکینگ طبقاتی جانمایی شده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می

وی  با بیان این که پارکینگ‌های طبقاتی با مشارکت بخش خصوص و شهرداری کاشان احداث می‌شودیادآور شد: کلیه خیابان‌ها، مناطق و نواحی شهری در حال بررسی است تا بر اساس فرآیندهای کارشناسی نقاطی برای احداث پارکینگ جانمایی شده و پس از طی مراحل قانونی در اختیار بخش خصوصی قرارداده شود.

 

چله دوان گفت: افزایش تولید خودرو در سال‌های اخیر، قدیمی بودن بافت مرکزی شهر و عدم تعریض خیابان‌ها تردد خودروها را در سطح شهر با مشکل مواجه کرده است و ضروری است کلیه راههای کاهش ترافیک بررسی و عملیاتی شود.

 

وی یکی از دلایل عمده مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر را تمرکز مراکز خدماتی و درمانی در این مناطق دانست و خاطرنشان کرد: این تمرکز به خودی خود زمینه را برای افزایش تردد‎ها به مرکز شهر ایجاد می‎کند.

 

معاون فرماندار با بیان این که قدمت بالای مناطق شهری ، تعریض خیابان‌ها را با هزینه سنگینی مواجه نموده است، یادآور شد: با توجه به اینکه در شرایط موجود امکان تعریض خیابان‌ها وجود ندارد، صدور مجوز احداث واحدهای صنفی، خدماتی و درمانی در این مناطق تنها افزایش بار ترافیکی و افزودن بر مشکلات تردد را به دنبال خواهد داشت از اینرو ضروری است برای جانمایی این گونه مراکز با دقت و وسواس بیشتر اقدام نماییم.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.