شماره ۵۹۹ آرمان با مطالب متنوع چاپ و منتشر شد

نشریه آرمان کاشان به مدیر مسئولی دکتر محمد امینی در حالی به شماره ۶۰۰ خود نزدیک می‌شود که در کاشان هیچ انگیزه‌‌ای برای ادامه کار رسانه وجود ندارد و مسئولین که میلیون‌ها تومان هزینه برای اطلاع‌رسانی غیراصلی صرف می‌کنند سواد استفاده از رسانه و نحوه بکارگیری آنرا نمی‌شناسند.

به گزارش کاشان نیوز تیتر نخست شماره ۵۹۹ آرمان با عنوان «تخریب آثار تاریخی» دربردارنده نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس و اعضای شورای شهر است که طی آن تخریب بنای قدیمی و تاریخی قدمگاه علی در کوچه مسجد شامخی توسط شهرداری کاشان مورد انتقاد شدید قرارگرفته است. شماره ۵۹۹ نشریه آرمان کاشان

نویسنده این نامه از اعضای شورای شهر خواسته است تا واکنشی مناسب نسبت به عمل غیرقانونی و غیرفرهنگی شهرداری داشته و بیش از این اجازه ندهند که آثار تاریخی و میراث فرهنگی کاشان تحت‌الشعاع اقدامات شهرداری واقع گردد.

تیتر دیگر این شماره آرمان با عنوان «حال ناخوش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان» وضعیت نامناسب و غیرعادی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی را موردتوجه قرار داده و با توجه به ازدحام و شلوغی بیش‌ از حد این مرکز درمانی، استرس و نگرانی بیماران و خانواده‌های آنان و نیز فشار کاری سنگین پرسنل درخواست شده که مدیران شهری کاشان نسبت به حل مشکلات اورژانس مذکور قبل از رخ‌دادن حادثه‌ای تلخ اقدامی عاجل انجام دهند.

گزارش مراسم شب خبرنگار در خانه کاج، از کاخ سفید تا کوچه‌پس‌کوچه‌های کاشان، شهروندان کاشان و آران و بیدگل در معرض ریزذرات سرطانی، مخالف بستن فرودگاه کاشان هستم ولی و…ازجمله سایر مطالب آرمان شماره ۵۹۹ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.