شهر ابوزیدآباد صاحب پردیس سینمایی می‌شود

مشکات آنلاین: سعید ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌شهرستان آران و بیدگل گفت: پردیس سینمایی امید به مساحت دوهزار مترمربع در شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل احداث می‌شود.

براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌و با توجه به درخواست شهرداری ابوزیدآباد، نشست بررسی و جانمایی احداث پردیس سینمایی برگزار شد.

طی مکاتبات و رایزنی‌های انجام شده کمیسیون بند دو احداث سینما تشکیل و موافقت اصولی اولیه از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌استان اصفهان با احداث پردیس سینمایی طرح امید در ابوزیدآباد صادر شد.

هدف از احداث پردیس سینمایی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی هنری به منظور انجام برنامه‌های فرهنگی هنری بر اساس نیاز شهر ابوزیدآباد به سالن سینما به عنوان یکی از مهم ترین و ضروری ترین زیرساخت‌های این حوزه برای مردم این شهر است.

طرح سینمای امید مختص شهرهای پایین تر از ۵۰ هزار نفر جمعیت است و شهرداری ابوزیدآباد در راستای اجرای این طرح، زمینی را در بهترین نقطه شهر به مساحت دو هزار متر مربع به این امر اختصاص داده است. پس از تایید نهایی این طرح از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی مراسمی‌احداث پردیس سینمایی شهر ابوزیدآباد آغاز خواهد شد.

 

 

منبع: شبستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.