عملیات اجرایی این بلوار با احراز تخلف متوقف شده‌است

«صادق صدقگو» فعال اجتماعی و کارشناس جهاد کشاورزی کاشان، با انتشار دو تصویر در اینستاگرام خود، به شبهه طرح‌شده در یک کانال تلگرامی پاسخ داد و گردانندگان کانال یاده‌شده را به رعایت انصاف و اخلاق دعوت کرد.

یک کانال تلگرامی با انتشار عکسی از بلوار نیمه‌کاره در شهرک خاتم‌الانبیا که به‌نام رهبری نظام نام‌گذاری‌شده، علت نیمه‌کاره ماندن عملیات اجرایی این بلوار را از شهردار کاشان پرسش نموده و در ادامه با طرح‌شبه‌‌ای آلوده به شیطنت پرسیده بود: «آقای شهردار! آیا با نام این بلوار مشکل دارید؟»

صدقگو در پاسخ به این کانال تلگرامی تاکیدکرده: «بله، انتقاد هست، زياد هم هست. چه به دولت، چه سيستم‌هاي غيردولتي. اما دليل نمی‌شود مرزهای اخلاق و صداقت را براي نيل به مقصود، درنورديم!»
.
مسوول طرح و برنامه جهاد کشاورزی کاشان با توضیح این‌که احداث بلوار مذكور در اراضي با كاربري كشاورزي و خارج از محدوده قانوني شهر در دوران شهردار سابق، مصداق بارز تغيير كاربري غيرقانوني و بدون مجوز اراضي كشاورزي بود، بیان داشت: با شكايت و پيگيري امور حقوقي جهاد كشاورزي، تخلف احراز گرديد و عمليات اجرايي در سال گذشته متوقف شد.

وی با دعوت از منتشرکنندگان این عکس به رعایت اخلاق و انصاف یاد‌آور شده: اگر مجریان اين بلوار، براي سرپوش‌گذاشتن بر اقدام خلاف قانون خود، از نام رهبري انقلاب سوء‌استفاده كرده‌اند، منصفانه و شرافت‌مندانه نيست كه برخي ديگر نيز با سوءاستفاده، از نام رهبري، سنگری براي هجمه و حربه‌ای براي تخريب ناجوانمردانه و سياسي‌كاری بسازند!»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.