فرمانده انتظامی کاشان: سارق داخل خودروهای سنگین در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری سارق داخل خودروهای سنگین در کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی پورکاوه پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در کاشان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

پورکاوه افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر فروشنده مواد مخدر از نوع گل به نام الف – ب ۵۱ ساله را شناسایی و در بازرسی از مخفی‌گاه وی بیش از دو کیلو و ۵۰۰ گرم مواد آماده عرضه را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان این‌که متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، ابراز داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان بوده که به لطف خدا و پشتکار همکاران به توفیقات خوبی دست پیدا کردیم.

دستگیری سارق داخل خودروهای سنگین

وی از دستگیری سارق سریالی داخل خودروهای سنگین خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در داخل خودروهای سنگین در سطح کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پورکاوه افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرتان طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق به نام ی – ج ۳۵ ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

وی ابراز داشت: طی بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده در پلیس آگاهی شهرستان کاشان متهم تاکنون به ۲۹ فقره سرقت داخل خودروهای سنگین اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مورد را بلافاصله با فوریت‌های سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.