قطعا مردم برای تامین مایحتاج روزانه دچار مشکل نخواهند شد

نشست ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا با حضور فرمانداران کاشان و آران و بیدگل، نماینده تمام‌الاختیار وزیر بهداشت در کاشان و اعضاء اصلی ستاد، عصر دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸ تشکیل شد.

 

به گزارش کمیته روابط عمومی و عملیات روانی، پس از رایزنی‌ها اطلاعیه شماره ۸ به این شرح صادر شد:

 

الف) طبق نظر وزیر بهداشت، هیچ‌گونه برنامه‌ای برای قرنطینه شهرهای کشور و یا اعلام شرایط فوق‌العاده برای کاشان و آران و بیدگل مد نظر نیست ولی محدودیت تردد در دستور کار است. از این رو لازم است شهروندان اخبار و اطلاعات را صرفا از منابع موثق و رسمی (روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فرمانداری کاشان – روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان) دریافت نمایند و به شایعات توجه نکنند.

 

ب) با پیش‌بینی و تمهیدات به‌عمل آمده، هیچگونه مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در سطح دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل وجود ندارد. ضمن توصیه به عدم خروج از منزل جز در موارد اضطراری و مدیریت خرید به اطلاع می‌رساند؛ قطعا مردم برای تامین مایحتاج روزانه دچار مشکل نخواهند شد.

 

ج) با توجه به کمبود و یا اخلال در نظام توزیع محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده و از طرفی ظرفیت‌های منطقه در تولید این اقلام مقرر شد مراحل؛ تامین مواد اولیه برای شرکت‌ها، تولید و توزیع با نظارت نمایندگان فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تعزیرات حکومتی و اداره بازرسی انجام، تا مشکلات پیش آمده در این روند مرتفع شود.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.