محتشمی پور در بیمارستان بستری شد

خبر اختصاصی مشکات آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، وزیر کشور دولت دفاع مقدس و مدیرمسئول روزنامه توقیف شده بیان روز گذشته پس از بازگشت از کشور عراق در بیمارستان آراد تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

وی که از بنیانگذاران حزب الله لبنان محسوب می شود، در اوایل دهه شصت که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه بود مورد حمله تروریستی صهیونیستها (به وسیله انفجار بمب) قرار گرفت و از ناحیه چشم، گوش و هر دو دست مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد.

 

این عضو دفاتر امام خمینی(ره) در پاریس (در دوران تبعیدِ قبل از پیروزی انقلاب) و در قم و تهران (پس از پیروزی انقلاب اسلامی) ، در سوابق مسئولیت های خود دبیرکلی کنفرانس بین‌المللی حمایت از قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین، رئیس مجمع سازمانهای غیردولتی فعالان حامی آزادی قدس شریف و همچنین نمایندگی مردم تهران در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را دارد.

 

او طی 8 سال گذشته به نمایندگی از بیت امام خمینی(ره) و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) در کشور عراق است و مدیریت مرمت و بازسازی بیت امام(ره) در نجف را بر عهده دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.