محدودیت ترافیکی در کاشان به اجرا در می‌آید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان با اشاره به بی‌توجهی برخی شهروندان نسبت به هشدارها در مورد شیوع بیماری ویروسی کرونا گفت: اگر مردم همچنان به هشدارها بی‌توجهی کنند، محدودیت‌های ترافیکی به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

محمدحسین تقوایی پنجشنبه‌شب در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: جمعی از شهروندان اصلا رعایت نمی‌کنند، الان شهر خیلی شلوغ شده و ویروس پخش شده است و اگر مجبور بشویم، محدودیت‌هایی را اجرایی خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به پرسشی در مورد جزییات طرح افزود: در صورت تداوم شرایط احتمال می‌رود از روز شنبه نسبت به اجرای طرحی مشابه زوج و فرد در کاشان اقدام شود.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان تاکید کرد: امروز و فردا شهر را کنترل می‌کنیم و اگر مردم همچنان رعایت نکنند، مجبوریم مانند اصفهان طرح را به اجرا بگذاریم.

 

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از ۹۰ درصد کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

 

بنابر آخرین آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شمار مبتلایان قطعی به این ویروس در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل ۷۱۲ نفر و شمار متوفیان ۹۸ مورد بوده است.

 

شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.

 

کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

 

 


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.