محمد معتمدی هم به کمپینگ تحریم خرید خودرو و طلا پیوست

«محمد معتمدی» خواننده نامی کاشان، با بازنشر پست اینستاگرامی «علی کریمی» اسطوره فوتبال ایران، به کمپینگ مردمی نه به خرید خودرو و طلا پیوست.

 

علی کریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مردم ایران درخواست کرد به مدت یک ماه از خریدن خودرو، طلا و هرچیزی که گران می شود خودداری کنند.

 

کریمی در پست خود نوشته است «لطفا همتون این پست رو بزارید توی پیجتون، بیاید تا یک ماه چیزی از بازار نخریم نه طلا، نه ماشین، نه هرچیزی که گرون شده، بیایید واسه یک بار، همه با هم اتحاد پیدا کنیم و چیزی نخریم، مثل بقیه کشورها که چیزی گرون میشه، نمی خرن تا مجبور بشن جنسارو ارزون کنن…»

 

تا کنون تعداد زیادی از هنرمندان ایران از جمله، «رضا صادقی» و «مهناز افشار» با انتشار این پست در صفحه اینستاگرام خود به کمپین نه به خریدن طلا و خودرو پیوسته و از مردم خواسته اند با گران فروشی تا کاهش قیمتها مبارزه کنند.

 

پیشتر نیز مردم ایران در یک اقدام خودجوش خرید خودروهای داخلی را تحریم کردند. دولت برای شکست این تحریم، با پرداخت وام، شرایط ویژه ای برای خرید خودرو اعلام کرد. این اقدام دولت باعث هجوم خریداران به مراکز فروش خودرو شد.

 

موج اول تحریم خودروهای داخلی به دلیل بی کیفیت بودن این خودروها شکل گرفت اما موج جدید بیش از هرچیز بر افزایش قیمت این خودروها تاکید دارد.

 

قیمت خودروهای داخلی و خارجی در چندماه گذشته افزایش  چشم گیری داشته است. قیمت طلا در یک ماه گذشته با شیب تندی رو به افزایش است.

 

افزایش قیمت خودرو و طلا باعث ایجاد صفهای طولانی فروش در برخی از مراکز فروش کشور شده است.

 

پیش از انتشار پست علی کریمی، چند جوان ایرانی نیز با انتشار فیل‌های کوتاه از مردم خواسته بودند برای تغییر این شرایط خرید کالاهای گران شده را تحریم کنند.

 

درخواست علی کریمی به سرعت در شبکه های اجتماعی درحال بازنشر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.