مدیر سفارشی نداریم/ میانگین سنی مدیران بالاست/ نباید زاینده رود مانند مرده دراز بکشد

«محسن مهر علی زاده» استاندار اصفهان گفته برای انتصاب مدیران و مسئولان سفارش کسی را نمی‌پذیرد و زیر بار فشارها هم نمی‌رود.

 

مهرعلی زاده صبح امروز در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی «حسن روحانی» در شهرستانهاي استان اصفهان و رؤسای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اين شهرستانها تاکید کرده نیامده که استاندار بماند تا ناچار باشد سفارش افراد را قبول کند بلکه آمده کاری کند تا مردم از انتخاب حسن روحانی به خود ببالند.

 

او در پاسخ به ابراز نگرانی فعالان ستاد تبلیغاتی روحانی از تلاش برخی از مسئولان جناح مقابل برای تاثیرگذاری بر انتخاب‌های استاندار گفته نمی‌گذارم فشار کسی در انتصاب افراد تاثیر بگذارد. من بعد از ۶۰ سال عمر به اصفهان نیامده‌ام که کسی با فشار بخواهد برای ما نیرو مشخص کند.

 

مهرعلی زاده تاکید کرده تمام تلاشش را به کار می‌بندد تا «خط و خط بازی برخی‌ها برای مردم حاشیه درست نکند.»

 

او گفته زمان انتخابات تمام شده و الان همه باید به این فکر کنند که چگونه می‌توانند با خدمت رسانی به مردم کاری کنند که آن‌ها از انتخابشان «به خود ببالند.»

 

استاندار اصفهان گفته برای رسیدن به این هدف به «مدیران شجاع و دلسوز»ی نیاز دارد که «تمام زندگی‌شان را برای کار بگذارند.»

 

او میانگین سنی مدیران استان را بالا دانسته و گفته برای حضور جوانان و زنان در سطوح مدیریتی و مشاوره‌ای برنامه‌ای را تدوین کرده که به زودی اعلام می‌کند.

 

مهرعلی زاده در پاسخ به کسانی که نسبت به حضور مدیران غیرهمسو با دولت انتقاد دارند گفته باید افراد متخصص انتخاب شوند و از بین این افراد متخصص افرادی که از نظر تفکر به دولت نزدیک هستند سمت‌ها را در دست بگیرند.

 

او اضافه کرده اگر باید از تخصص مدیری کارش را درست انجام می‌دهد و سنگ اندازی نمی‌کند اما هرگز پذیرفتنی نیست که شخصی بر سمتی گماشته شود و بعد در مسیر برنامه‌های دولت هم سنگ‌اندازی کند.

 

استاندار اصفهان انتقاد افرادی را که معتقدند اصلاحات نتوانسته در زمان حضور در قدرت کادرسازی داشته باشد، وارد دانسته و گفته « چه در دولت آقای هاشمی و چه در دولت برادر عزیز، آقای خاتمی کادرسازی نشد اما مسیر ساخته شدن نیروها با یک شیب مناسبی پیش می‌رفت. مثلا من در سن ۴۰ سالگی استاندار آقای خاتمی شدم اما در همان زمان افرادی که به کار می‌گرفتیم نیروهای جوانی بودند که الان از معاونان وزراء هستند؛ اما در دولت احمدی نژاد سلسله جایگزینی و تربیت نیرو و سیستم مدیریت قطع نخاع شد و ما نمی‌خواهیم این کار تکرار شود.»

 

مهرعلی‌زاده از عملکرد دولت احمدی‌نژاد در جذب نیرو انتقاد کرده و گفته دولت نهم و دهم «بدون حساب و کتاب» نیروی کار ادارات دولتی را افزایش داده و این موضوع الان برای تبدیل به یک «معزل» شده است.

 

استاندار اصفهان «آب» را «اولویت اصلی» استان دانسته و گفته بیش از نیمی از وقت خود را در طول این پنجاه روزی که به استانداری آمده به آب اختصاص داده است.

 

او گفته به جای پرداختن به دعواهای کناری باید تلاش کنیم که زاینده‌رود زنده شود و امید به بخش کشاورزی برگردد. او تصریح کرده که «نباید زاینده‌رود مثل یک مرده دراز کشیده باشد.»

 

استاندار اصفهان بر استفاده از ظرفیت گردشگری این استان تاکید کرده و گفته در شرایط کنونی کشور چاره‌ای جزء این وجود ندارد که حداقل ۴۰ درصد درآمد از طریق گردشگری تامین شود و باید اصفهان در این زمینه پیشگام باشد.

 

«سیدعلی نکویی زهرايي»رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان و رييس ستاد انتخاباتي دكتر حسن روحاني در استان اصفهان در ابتداي این دیدار از طرح شفاف سازی ردیف‌های بودجه کشور استقبال کرده و گفته شفاف‌سازی بودجه، اقدام بسیار مهمی است که از سوی دولت روحانی صورت گرفته و شرایطی را فراهم کرده است که همه افراد بتوانند به راحتی در مورد بودجه کشور صحبت و آن‌را نقد کنند.

 

او طرح «عبور از روحانی» را کار مخالفان وی دانسته و گفته این طرح توسط کسانی دنبال می‌شود که اصلا به روحانی رای نداده‌اند.

 

در اين نشست همچنين ٨ نفر از مسئولين ستادهاي شهرستانها سخناني در خصوص مطالبات مردم در حوزه جوانان، زنان، بحران آب، تعويض مديران ضعيف و ناسازگار با آراي عمومي، انتصاب مديراني شجاع، همسو، توانمند و چابك خصوصاً از زنان و جوانان، مشكلات حوزه اقشار و اصناف، عدالت در توزيع اعتبارات استاني و توسعه متوازن شهرستانها، تفويض اختيارات به مديران ادارات شهرستانها ارائه كردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.