مشکات می تواند شهر صنعتی باشد

جلسه اداری شهر مشکات عصر دیروز با حضور «سید جواد ساداتی نژاد» نماینده مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد.

 

ساداتی نژاد در این جلسه بر لزوم «برند سازی» برای توسعه مشکات تاکید کرد و توضیح داد: الان همه ایران گلاب را به نام قمصر می شناسند لذا اگر هرکجا گلاب هم تولید شود برای فروش آن چاره‌ای جز استفاده از عنوان قمصر ندارند. به شورای نیاسر گفتیم به دنبال گلاب نباشند بلکه از آسمان این شهر برای جذب سرمایه استفاده کنند؛ چرا که آسمان نیاسر شرایط ویژه‌ای دارد.

 

نماینده سفید شهری مجلس شورای اسلامی افزود: مشکات هم باید تکلیف خود را مشخص کند. به نظر من این منطقه در زمینه میراث گردشگری و کشاورزی نمی تواند موفق باشد. وقتی که آب برای خوردن نداریم نمی توانیم کشاورزی داشته باشیم. اما این منطقه پتانسیل های صنعتی خوبی دارد.

در ادامه این نشست «محمد باغباني» رييس سابق اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي كاشان از سوی ساداتی نژاد مسئول بررسی راهکارهای توسعه صنعتی منطقه شد.

 

در نشست شورای اداری شهر مشکات وضعیت آموزشی مدارس این شهر مورد بررسی قرار گرفت. ساداتی نژاد وعده داد که برای حضور دانش آموزان ممتاز مشکاتی در آزمون‌های قلمچی رایزنی کند. او پیش از نمایندگی مجلس توانسته بود  شرایط حضور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان سفیدشهری را در این آزمون‌ها فراهم کند.

img_3351

وضعیت اورژانس بین جاده‌ای مشکات، خاموشی چراغ‌های اتوبان، بلوار امام خمینی و شرایط نامساعد ورزشکاران مشکات از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گفت.

در ابتدای این جلسه امام جمعه شهر مشکات با اعتراض به برخی از بی‌عدالتی‌ها در توزیع بودجه، خواستار توجه ویژه به شهرهای کوچک شد.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی با اشاره به رقم قابل توجهی که برای یکی از راه‌های شهرستان کاشان اختصاص یافته، به وضعیت نامناسب بلوار امام خمینی اشاره کرد و خواستار رسیدگی فوری به مشکلات این بلوار شد.

 

ساداتی نژاد پیش از حضور در جلسه شورای اداری در محل مصلای نمازجمعه حاضر شد و با تعدادی از شهروندان مشکاتی دیدار کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.