مشکل کمبود ماسک در منطقه کاشان تا پایان هفته حل می شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تا پایان هفته مشکل کمبود ماسک و محلول های ضدعفونی در منطقه کاشان حل خواهد شد، گفت: از روز یکشنبه روزانه 20 هزار ماسک برای عرضه عمومی به داروخانه های شهرستان های  کاشان و آران و بیدگل تحویل داده شده است.

 

محسن تقی زاده در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: یک شرکت تولیدکننده ماسک موظف شده است محصولات خود را ابتدا در حوزه بهداشت منطقه کاشان توزیع کند و شهروندان می تواند با مراجعه به داروخانه ها بین ۳ الی ۵ ماسک برای مصارف شخصی به قیمت هر عدد ۵۰۰ تومان خریداری کنند.

 

وی یادآور شد: ماسک و محلول های ضدعفونی کننده چون کالای مصرفی نبود با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا با افزایش تقاضای شهروندان در منطقه دچار کمبود شد.

 

تقی زاده تصریح کرد: در بیمار ستان های تحت پوشش خود مانند بهشتی و نقوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده به اندازه کافی تامین و ذخیره شده است و مشکلی بابت این موضوع نداریم.

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تلاش ها صورت گرفته برای رفع کمبود محلول ضدعفونی کننده گفت: یک از شرکت های منطقه روزی ۵ هزار محلول ضدعفونی کننده برای عرضه در کاشان و آران وبیدگل تولید خواهد کرد و این رقم تا دو روز آینده به تولید ۱۰ هزار محلول در روز خواهد رسید.

 

تقی زاده خاطرنشان کرد: برنامه های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان .و اداره تعزیرات در داروخانه های منطقه روزانه انجام می شود و شهروندان می توانند گزارش ها و شکایات خود را با شماره تماس ۱۹۰ اعلام کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.