مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک کاشان به وزارت کشور ارسال می شود

مشکات آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: امیدواریم با تصویب مطالعات آماری، مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کاشان برای ارسال به وزارت کشور تا پایان سال‌جاری به تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک استان اصفهان برسد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت: سال گذشته مطالعات ترافیکی شهر کاشان توسط مشاور آغاز شد و تاکنون سه مرحله از مطالعات ترافیکی آن انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهندس حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: امیدواریم با تصویب مطالعات آماری، مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کاشان برای ارسال به وزارت کشور تا پایان سال‌جاری به تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک استان اصفهان برسد.

وی ادامه داد: برای مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهرهای بالای ۳۳۰ هزار نفر جمعیت ۶ مرحله پیش بینی شده است که سال گذشته مطالعات ترافیکی شهر کاشان توسط مشاور آغاز شد و تاکنون سه مرحله از مطالعات ترافیکی آن انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: در بخش آماری  مصوب طرح یادشده مطالعات حجم سفرها، آمار ورود و خروج خودروها به مناطق شهری و میزان استفاده شهروندان از وسائط نقلیه عمومی مشخص شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.