معاون توسعه ورزش استان در کاشان

پنج‌شنبه۲۳ آذرماه علیرضا امینی‌زاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه احمد مرادی هرندی مسئول روابط عمومی اداره کل در محل اداره ورزش شهرستان کاشان با محمد سلامیان‌زاده رئیس اداره کاشان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان، در این دیدار مسائل و مشکلات ورزش شهرستان کاشان مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت و در ادامه، امینی‌زاده و مرادی با حضور در محل برگزاری مسابقات سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور در محل سالن جهان پهلوان تختی در حضور مسئولین هیئت والیبال و جمعی از ورزش‌کاران قول مساعد در خصوص ارائه مجوز لازم برای برگزاری کلاس‌های ارتقاء آموزش در شهرستان کاشان با هدف ارتقاء سطح علمی در بخش داوری و مربی‌گری و همچنین پوشش منطقه شمال اصفهان را دادند.

کاشان دومین شهر پرجمعیت استان پس از مرکز استان است که تعداد قابل توجهی ملی پوش در والیبال، فوتبال، ووشو،گلبال، دوومیدانی در طول سال‌های گذشته در مقاطع مختلف تیم ملی داشته، ولی همواره از کم‌بود امکانات رنج می‌برده‌است.

فقدان زیرساخت‌های اصلی سخت‌افزاری در ورزش باعث شده همیشه، قهرمانان ملی‌پوش کاشان، یا قید ورزش حرفه‌ای را بزنند و یا ادامه ورزش حرفه‌ای خود را در مرکز استان یا پایتخت دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.